Det ble bad her …

 

 

 

 

God lørdag…sola skinner og været i dag er nydelig..

 

I går ble det en tur til Horten og området rundt ved Karljohansvern..Her var det fint å bade og jeg hadde pakket sekk og badetøy…Ikke på tur uten sekk.. I Fredrikstad var det fint i går da jeg dro herfra, men kom til Horten i gråvær og det var kaldt..Men langt utpå ettermiddagen ble været ganske så fint..

 

Deler noen bilder fra Indre Horten havn – her hadde jeg ikke vært før, men blir ikke siste gangen. Her likte jeg meg. Så mange fine steder å dra, og det er ikke så langt egentlig..Tog og ferje så er man i Horten! Jeg var ikke oppe i sentrum denne gangen, men holdt meg i området rundt ved kyststien og Karljohansvern..Og dit blir det flere turer, masse å se på overalt og museum både her og der..Men tiden flyr og etterhvert måtte jeg bare komme meg til sentrum igjen og få meg litt mat.. og link her: Forsvarsbygg – mye fint å se! 

 

 

 

Kos deg masse med lørdagen 🌸

 

 

14 kommentarer
    1. Alltid hyggelig å bli med deg på tur, for du deler så mange flotte bilder 🥰 Veldig flott område må jeg si, og fint at sola kom fram så det ble et bad på deg også. Ha en fantastisk lørdag, klem 🤗

      1. Tusen takk, flott tur dette og veldig fint område med fjorden og indre havn..Bare vakkert altså.
        Koselig tur med basteferja også..Og jeg er glad det ble bad for det kke hver dag denne sommeren.. 🙂 klems..

      1. Tusen takk, de beste turene for meg er de jeg rekker på noen timer og kommer hjem en time før leggetid.
        Da har jeg fått mye ut av en dag..Overnatting er dyrt, så prøver å kose meg slike turer rundt slik som her.
        God helg! 🙂

    2. Så flott at det ble tur og bading på deg i dag! Kan si at jeg bodde like utenfor Horten på 90 tallet. 3 hele år. Nykirke og Adal. Flotte områder. Likte Tønsberg veldig godt. Da de tre årene var gått flytta vi hjem til eget hus her nord, og våre foreldre gikk bort. Solgte det huset og flyttet til min barndomshjem.

      Mange fine områder du kan besøke og kose deg. Er så flott å se dine bilder så nå føler jeg at det ble en tur til Horten. Klem

      1. Artig å høre, ja Horten har mye å by på og i neste innlegg ble det flere bilder.
        Vakkert sted i dette området og kyststien er så fin. Så får ta meg flere turer. For her var det mye å titte på.
        Kos deg masse med søndagen og nyt, her regner det litt i dag..Klem fra meg 🌼

    3. Så deilig at du fikk bada da! Og fiiiine bilder fra byen på hitsida Bastøferga! (PS – jeg har også bada i dag, det var no inn i huuuuleste kaldt!) Klem <3

      1. Tusen takk, ja var grisekaldt i vannet. Men deilig med et bad denne sommeren..
        Flott i Horten altså, ja – Vestfold er fint. God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg