Når grøten kommer

 

God morgen vakre lesere…

 

Bloggen min handler ikke om snø…Men jeg er jo ute og tar bilder hver dag! I går fant jeg ikke så mange motiver som ikke handlet om SNØ! Så dere får bare tilgi meg og tenke at det kommer vel noe annet fra denne bloggen om litt.. 

 

I dag er det tykk tåke ute og regnet kommer vel sigende etterhvert..jeg tenker at den som ikke har måket vekk den lette snøen som kom i går har et problem..Men dem om det! 

 

Men det er lørdag, håper jeg får gått en tur ned på sykehjemmet til mamma..Får se etterhvert hvordan føret er, det er jo ca 4 kilometer fra meg så er et stykke å gå hvis det er glatt og kaos..Jeg kjører ikke bil på snø…sånn er det med den saken! 🥰

 

 

Men vinter og snø er vakkert…Men så er det alt det andre Jeg bare elskeeeeeeeeeeeeeeer snø 

 

 

Da skal jeg slappe av med ting og tang her i huset og så får vi se hvordan vær og vind blir i dag! 💙 Været ser fryktelig tung og grått ut..Begynner å rykke i en eller annen reisefot nå..Men bale meg frem i gater og styr det gidder jeg ikke utsette meg for! Venter i grunn på lønning også! Pengene rant ut i desember! 💜 Det visste man jo, jul er jul…Har ikke glidelås på den lommeboka da!

12 kommentarer
    1. Mye snø overalt. Jeg skal holde meg mest inne i dag. På kino. Er moren din på sykehjem fast nå? Eller korttidsopphold? 🙂 Skjønner godt du ikke vil ut på dette føret i alle fall. Det blir regn også, og skummelt føre 😮

      1. Voldsomt med snø, helt forferdelig egentlig…
        Bilen min var glasert, den kan jeg ikke bruke..
        Mamma fikk fast plass på sykehjem 15. november..Veldig bra, for sykdommen har kommet langt nå, dessverre..

    2. nei i snøkaos og glatte veier er det ikke kjekt å dra på tur ,for ikke å snakke om salta snø som ikke er skrapet vekk ,det er som å gå i seig potetmel ,her la vi oss til kvite marker og våknet til nesten grønne for vinden som var blåste det meste på fjorden ,men jeg ser det er antydning til is på veien så en må se hvor en trår uasett

      1. Dere er heldig, her blir det håpløs forhold. Var ute og sjekket bilen, den var glasert..
        Så den kan man ikke bruke. Veien utenfor her var GLATT! Ikke morsomt dette, så får se utover dagen.
        Men mamma er ikke mitt ansvar lenger da hun er på et hjem! Hun får stell og mat og har det godt ❤️

    3. Ja pengene rant ut i desember… De renner litt fort ut for tiden.. Men jeg har vært flink så langt i januar. Kjekt med snø. Jeg holder meg inne og får ikke brukt penger…

    4. Snø er vakkert, men her også har det meste blåst bort nå. Og det er varmegrader, så det forsvinner vel enda mer i dag. Fikk mye snø til, og i jula, så jeg er fornøyd jeg nå. Kan godt være bart resten kjenner jeg 😉 Blir liksom litt annet med snøen når vi ikke er så unge lenger 😀 God lørdag! Klem <3

      1. Man er ikke yngre og det er tungt å måke. Men er fint som dette, men etterpå blir det jo bare
        glatt og håpløst å komme frem, så ikke moro…Var ute en tur nå, alt var glasert.
        Bilen kommer jeg ikke inn i…….

    5. Helt enig. Bruker mye penger i desember måned. Hos meg begynte det i oktober måned i fjor:)
      Nå blir det vanlige utgiftene igjen slik at man kan spare litt til neste store utgifter:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg