Jeg bare elskeeeeeeeeeeeeeeer snø

 

God kvelden! 

 

Jeg har fått trimmet lårmuskler i dag…dette snøværet gjør at jeg går og går….og klokka 0630 i dag morges var det ikke så bra måket på fortaua her på Kråkerøyveien. Man måtte løfte beina litt ekstra høyt (særlig knær), skjønner dere…Det blir det bra trim av! Nesten sånn snømarsj alene…

 

Men det er tidlig og man er trøtt..Det ble to busser hjem i dag også…hadde nok skritt og nok morsjon følte jeg…Lang morgentur, tur i lunsjen og tur rundt i byen for å vente på den andre bussen og tur opp i skogen her jeg bor.. Bildet er fra i går…orket ikke ta noe bilder av snøen i dag jeg..

 

Vi prekær….NOK TRIM!!! 🚲

 

Tror egentlig snø er det værste jeg vet…og jeg er et positivt mennesker altså..Blir bare søl ut av det..Snart regner det  igjen og før det masse snø…Jeg liker jo ikke mennesker som er ustabile heller. Du har sikkert vært borti dem..Et øyeblikk er alt bra og smilet er stort og plutselig kommer demonen frem..Nei, sånne folk liker jeg ikke! Jeg liker folk med godt stabilt humør som jeg vet hvor jeg har…Eller gretne mennesker som er gretne hele tida, de vet man også hvor man har! Sånn tenker jeg om været i disse tider…

 

Det snør og det er vakkert, så med et skifter tempen og det blir mildt, søle og gugge, før det det igjen blir is og holke og glatt…Så med et kommer regnet……….USTABILT – kan ikke like sånt vettu…🥰 men man prøver, men får det lissom ikke til! 

 

16 kommentarer
    1. Hadde det nå enda vært stabil temperatur etter at snøen hadde lagt seg, så hadde den nå enda vært til å leve med.❄️🥶
      Du har fått trim nok, så skjønner godt at du tar bussen hjem.😅🤗

      1. Ja, trimmer og trimmer og det begynte å bli glatt..så var best å ta buss.
        Blir lissom ikke stabilt her nede…bare klin..
        Når veien er måket og fine, da kommer det regn og så frost..Hm… 🙂

    2. Helt enig, min venn – liker det stabile! Dette været er jo bare surr…. snø, regn, is, barmark, snø, regn, is…. osv…..! Jeg blir gaaaaal! Skjønner godt at du tok bussen hjem! Klem <3

      1. Ja, orket ikke bale med all den snøen som har kommet etter jeg tok disse bildene..
        Blir tugt, man blir sliten..alt blir et ork lissom..
        God klem ti deg..

    3. Jeg er forsåvidt glad i snø, men den holken er noe herk!
      Hva folk angår, er jeg som deg; Konstant grinete er faktisk å foretrekke fremfor sånne ustabile ‘borderline’-typer hvis lynne svinger som en pendel på speed 🙄🤭

    4. Ferdig brøyta snø er i grunn både ok og vakkert, men det er som du sier det ustabile i det.
      Nå har det kommet et sted mellom 20 og 30 cm nysnø her. Det skal komme mer i dag, For så å bli varmegrader i morgen, eller sånn rundt 0 og mer nedbør. Om det blir regn, snø eller sludd avhenger vel litt rundt forbi Snø her og regn i sentrum kanskje. Så fortsetter det med nedbør utover søndag mens tenperaturen stiger til mange varmegrader, så da blir det garantert regn. Snart er verden på ny glasert, og da pøses det garantert på med mer snø.
      Jeg går i hi. Vekk meg i mars,

      1. Man blir jo bare sliten langt inn i margen av dette været……
        KAOS KAOS KAOS…jeg har det jeg trenger i hus, så nyter dagen her hjemme..
        Fint stabilt vintervær er kan være utrolig vakkert og flott! Men det skjer jo aldri her
        på Kråkerøy!

    5. Hehe, tenkte den overskriften var ironisk ment! 😃 Her laver snøen ned, så man skulle tro redaktøren i Flåklypa Tidende hadde vært på ferde med snøkanonen til Reodor Felgen! 😳🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg