Nå kan du bli naboen min!

 

Nå ligger nabohuset ute til salgs!

 

Blir spennende å se hva eiendommen blir solgt som! Prisantydningen i annonsen er på 5.500.000.-. Huset er fra 1989, en av de aller første som ble bygget her på feltet. De flyttet vel inn et par måneder før oss tenker jeg! Mitt hus ble bygget i januar i 1990! Eller det var da vi flyttet inn. Ble bygget i 1989 det også. Noen år siden, men jeg liker meg på feltet her! Så jeg skal ikke selge 🥰

 

 

Dette innlegget kom ikke på forsiden La oss prate sommer 🩴 Så da drar jeg det inn her! 

 

Ønsker deg en fin dag videre! 🌸

12 kommentarer
      1. Ja, huset er fint det. Og kjekt å vite hvordan prisnivået ligger på. Sjelden det er hus til salgs her!
        Vedlig speent på nye naber.

        Gode klemmer…

    1. Fint hus. Og hvor stor er tomta og mange kvadrat er huset? Vinter igjen men det blir ikke lenge den varer. Har tatt en sjau hjemme i dag og støvsugd alle gulv og var heldig som fikk vaska tøy i går kveld. Ha en fin kveld.

      1. Huset er på 157 kvadrat – delt på 2 etasjer..
        Og tomta er på 662.
        Godt å få ordna opp litt hjemme, uff ja – nå ble det vinter igjen!
        Ha en fin lørdagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg