La oss prate sommer 🩴

 

God formiddag! 

 

I går var det alldeles nydelig vær, da var jeg på tur! I dag regner det, plask plask…💧

 

Jeg kjøpte meg nye flipp flops i solen! 🩴 Det må man ha på varme sommerdager! 

 

Da jeg var på Støtvig Jeg har vært på et badehotell ved havet og Mandagskaffekoppen ☕️på mandag/tirsdag kjøpte jeg meg en badekåpe! Synes den var lekker..

 

Hotellet solgte ut tidligere modell..ubrukte altså..Et slikt hotell har sikkert mange slike badekåper som håndklær på lageret og så har de besluttet å ta inn en annen type badekåper. De nye var mørkeblå med tykkere stoff..Det er jo bad og atter bad det handler om på et badehotell..På rommet lå det slippers og badekåpe til å benytte under oppholdet på hotellet. Det er jo til låns, det tar man ikke med når man reiser hjem! Men i resepsjonen hadde de et stort lager av disse hvite til salgs! Det var et kupp og jeg liker gode kupp! Det var i grunn nesten gratis..

 

Jeg tenker den er flott å ha med på badeturer her på Kråkerøy og i kofferten på tur! Stoffet er lett og fint og fyller ikke opp, slik som tykk frotté.

 

 

Jeg er så fan av denne logoen, synes den er flott og sier så mye når man ser på detaljene her! 

 

8 kommentarer
    1. Virkelig flott og mega kupp altså. Da er det bare for sommeren å komme. Lå strak ut i går med hoste og feber. I dag mye bedre. Godt jeg skal til lungelegen til uka. Har fortsatt bronkitt hosten. Langvarig sort ser det ut til. Nydelig vær og sola er framme. Må ta helgehandelen i dag om jeg vil eller ikke. God helg og klem.

      1. Takk takk, skikkelig kupp og det liker jeg. Kommer til å bli masse brukt. Lett å vaske også. Ikke sånn svær og tung og da her man redd for å ødelegge trommelen i maskinen.
        Håper du snart er frisk og rask. Igjen masse god bedring. Handle må man jo sånn er det. Her kan vi bruke Oda, men jeg bor jo nærme byen.
        God klem og fredag min venn…

      1. Takk, ja denne kåpa ropte på meg og da er det bare å forte seg å dra kortet!
        Litt stil over denne synes jeg! 🙂 klemmer på…

    2. det var en fin badekåpe å ta med på stranden :=) og fine flippflopper også ,det brukte jeg alltid i min barndom og ungdom ,nå går det i slippersa,får liksom ikke til den mellom tærne lengre hi hi

      1. Badekåpen var nydelig og så deilig å slenge på seg. Likte stoffet så godt.
        Så den blir brukt både som morgenkåpe og badekåpe. Jeg liker ikke så godt slippers..
        Men det er sikkert en vane..Så her går det alltid med flip flops..Og ikke alltid så
        lett å få ta i på denne årstiden.Så da jeg så disse rosa så måtte jeg kjøpe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg