Nå igjen…

Jeg er litt oppgitt. Postkassa full… Sånn er det jo. Det er greit. Liker å tiite litt på kataloger og sånn jeg. Får litt ideer og tips. Aldri dumt 😀

Men mastercard jeg aldri har bestilt.   Trenger jeg ikke få. Jeg har som sagt 1 kort og det er der jeg har min konto. Greit på ferie og slik.

Men jeg trenger ikke flere. Det er skyhøye renter. Så bør knapt brukes…

Så da er det å klippe litt igjen da… Jeg liker å ha kontroll på min økonomi. Og slike kort er dyre asså….

Merker jeg blir litt irritert. Jeg greier meg. Men tenk om jeg var shoppinggal… Skumle saker..

Ikke send…..

Klipp

dav

Kast 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg