nå er det snart pottit

 

God ettermiddag i solen. Deilig vær, selv om lufta er litt skarpere i dag enn den har vært. I dag da jeg gikk til jobben var det ca 7. grader. Var kjølig! Ja, jeg gikk tur/retur jobben i dag. Deilig altså..Ferdig med tur og slipper og styre med det i kveld! 15.000 skritt i boks. Bloggen min handler ikke om jobben min. Men kort fortalt så har jeg oppmøte på et annet sted enn jeg pleier noen dager nå! Nytt sted, nye mennesker! og jeg kan gå! Til og fra jobben – det kan jeg like! Så ikke rukket å lage noen innlegg før nå da! Men nå er jeg i gang med middag. Kjøttkaker og poteter. Kokte poteter, ikke de jeg har bilde av her! Det skal bli deilig..Var egentlig planlagt i går, men da var jeg lat og kjørte innom Burger King og det ble middag den dagen! Men i dag i gang med middag og hagestell. Må gjøres! Klippet plen og skal fortsette litt mer etterpå…Jeg har jo hele kvelden…Trenger jo ikke gå den laaange turen i ettermiddag eller kveld! 

 

Fikk du med deg Mariell i går! Jeg lagde en link, se her: Velkommen til Mariellshverdag og hun kom virkelig høyt opp på lista etter bare et innlegg og 1 dag på blogg! Virkelig gøy altså! Kjenner henne ikke, men ble kjent i går da vi var på chat! <3 Ble stolt jeg også, når noen ønsker hjelp og sier at de liker bloggen min. Det varmet mitt hjerte altså! 

 

Stikker en tur innom etterpå igjen…Nå er det mat her i huset snart!

 

Mandag – snart tirsdag! Det går unna på denne uka! Skal på Ikea en dag denne uka også! Det blir gøy…

8 kommentarer
    1. Mmm – kjøttkaker og poteter – verdens beste middag! Deilig å gå til jobb, men jeg har veeeeldig kort vei altså – bare 5000 skritt tur/retur! Sååå – idag har jeg mala et nytt gjerde jeg holder på med, og så har jeg gått meg en lang tur! Klem <3

      1. Å ja, du kan gå på jobb altså! Det har jeg ikke fått med meg…Min jobb er for langt unna. Har gått jeg og bruker 2 timer en vei. Det er litt langt. Så flink du er da..moro å holde på ute. Jeg skal snart male garasjeporten. Må bare få tak i maling…Rett og slett husker ikke merke eller farge på den! Og ikke finner jeg den gamle boksen med maling heller. Klem..

    2. elsker stekte poteter,har nok ferdigkokte til å lage litt i morgen :=)og kjøttkaker ble det her også i dag i tillegg til vossakorv :=)
      Veldig greit å kunne gå til jobben,så kan du slappe bedre av på kvelden,9+ ute her nå ,8 + da jeg stod opp,sommeren er nok over,så får vi håpe på en fin høst,en lang høst

      1. Kjøttkaker smakte godt 🙂 Virkelig deilig å tur til og fra jobben. Fikk så mye tid her hjemme synes jeg. Får håpe på litt fine “sommerdager” enda…men men vi får ta det vi får! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg