Velkommen til Mariellshverdag

 

God kveld….Hvor ble denne dagen av..Borte som solen! Ikke vært på noen langtur i dag jeg. Været har kommet og gått så jeg dro heller ut til moren min og hjalp henne med hagen! Hun ordner ikke sånt selv og vi barna må trå til. Sånn er det bare.

 

Men nå skal dere høre. Jeg har vært på chatten med Mariell i dag. Hun hadde noen spørsmål og litt sånn rundt blogging. Og jeg hjelper gjerne! Hun bor med kjæresten sin på en plass som heter Risøyhamn som ligger på Andøya og hun skrev sitt aller første blogginnlegg for litt siden. Så derfor synes jeg det er hyggelig å anbefale bloggen hennes. Hun blogger på miniblogg og så håper jeg hun raskt kommer hit på blogg sammen med oss litt erfarne bloggere! 

 

Det hadde vært hyggelig om også DU titter innom Mariell på hennes kjekke blogg – ta en titt innom her: MARIELLSHVERDAG 

 

En ung flott dame heier vi frem…ikke sant! <3 N.B. Rettelse: Mariell bor i Lofoten! Bodde tidligere på Andøya 🙂 

 

 

God natt folkens 🙂

6 kommentarer
      1. Var hyggelig med en chat med denne dama i dag. Virker god og trygg og skriver bra <3 Slike damer/jenter heier vi frem! Tusen takk for at klikket deg inn 🙂 Klem til deg.

    1. Så fint du fikk hjulpet moren din…det setter hun nok veldig stor pris på ♥
      Koselig å heie frem nye bloggere. Kanskje det etterhvert kan skje endringer på toppen 😉

      1. Ikke sant…Vært gøy med noe nytt der! Samma greiene lissom…
        Ja, må jo hjelpe hverandre og hagearbeid er jo ikke kjedelig! <3
        Du nærmer deg blant de 20 beste snart du håper jeg 🙂 God klem…

    2. Tusen takk for hjelpen ❤️Så hyggelig at du framsnakker min blogg slik st keg kan komme ettt skritt nærmere blogg før erfarende 😊 men jeg bor ikke i Risøyhamn lengere jeg bor på en plass som heter Gravdal i lofoten 😊

      1. Bare hyggelig å kunne hjelpe! <3 Håper du kommer fort over til blogg her! Ja, kobla feil jeg. Retter opp 🙂 Fin kveld til fine deg. Flott blogginnlegg du hadde! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg