Nå er det denne tiden igjen da

 

God søndag, etter at jeg hadde vært på Roseslottet Til Frognerseteren jeg dro… så tok jeg banen ned til Majorstua og gikk derfra ned til sentrum igjen..Tok meg først en kaffe på Majorstua, kaldt på Frognerseteren og lang tur med banen som var iskald..Så godt med en kopp varm kaffe! Jeg liker kaffe…

 

Datt innom julemarkedet som egentlig åpnet den 11. november, men det var akkurat åpent på ettermiddag/kveld den 10. november. På bildet øverst så var det ikke åpent for publikum, de rigget til – dette var fredag formiddag!  

 

Så tok meg en runde og tittet så klart og kjøpte meg smultringer…Det er godt! 

 

På Majorstuen så tittet jeg i noen butikker og handlet litt..Derfor jeg gikk av banen der, banen går helt ned til togstasjonen – men jeg liker å gå..

 

Begge gutta mine bor i Oslo, en hadde tid på en fredag og den andre ikke..Så vi spiste mat nede på Youngstorvet og tittet litt i butikker før jeg tok et sent tog hjem. Hjemme før midnatt…

 

 

 

Lorry – et av de beste stedene jeg vet om – Skrei på Lorry og var på Lorry og Lorry 

 

Bildet under her er fra kjøpesenteret, Paleet – der var det jul! 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. du fikk en virkelig hyggelig søndag ,det ser skikkelig koselig der med julemarked :=) smultringer er godt ja men skjelden jeg kjøper ferske ,i dag hadde vi besøk av både datter og sønn med familiene sine ,med 3 småjenter på besøk 2 på 2 år og ei på 4 blir det mye liv i heimen ,men det går greit for en dag ,heldigvis i bedre form i dag

      1. Tusen takk.. Rakk masse denne dagen. Veldig koselig med en tur til Oslo. Masse å se..
        Så fint hos deg da.. Med masse hygge og besøk.. Så koselig 🌸🌸

    2. Jula kommer fykende nå altså! Tidlig syns jeg, men prøver å henge med! Var på kjøpesenteret Farmandstredet i Tønsberg i går – og der var det også helt ferdig julepynta! 🙂 klemmer

      1. Det går fort.. Selv november fyker av gårde..men det er lett å la seg rive med utover nå.. Det er jo masse hygge hvis man ønsker og vil.. ❤️❤️ Natt natt og klem herfra..

    3. Lurt å gå av på Majorstua og gå Bogstadveien ned, – mange butikker oppi der også. Jeg var der for ett år siden, og bl.a. innom Christiania Glasmagasin. Oslo er så fint pyntet til jul, både i gater og ellers, – blir en tur dit i romjula tenker jeg. Koselig med alle lysene nå i mørketida! 🥰

      1. Masse fine butikker hele veien. Veldig fin gate. Christiania. Glasmagasin hører med, alltid innom.
        Utrolig fin butikk. Fin garnbutikk oppe på Majorstua, Tjorven Garn – den er så lekker.
        Masse små koselig butikker, med olivenoljer, te, kaffe og annet snadder..Topp.
        Ja, veldig fint i Oslo nå..Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg