Skrei på Lorry

 

Som jeg fortalte i går kveld ved Hjemme Så fortsetter jeg litt her nå! 

 

Jeg har jo jubileum i år og feiring pågår hele året egentlig! Dette har jeg spart penger til. Jeg hadde invitert gutta mine til å spise Skrei på Lorry! Noe dem ikke takket nei til, hehe…

 

Skreien på Lorry er fantastisk med alt av tilbehør! Vi kosa oss veldig og du og du hvor mette vi ble..

 

Lever og rogn hører med! 

 

Deler litt bilder nedover her jeg..For å vise stedet med sjel..et veldig populært sted i Oslo, og smekkfullt..Men vi hadde bestilt bord så da er jo ikke det noe problem. Skrei er noe jeg bare må få med meg og i hele mars er det sesong for skrei! Det er vel den beste måneden i året…

 

Bildene legges ved under her uten tekst..Det. ble også dessert på oss..En tok is og vi andre tok Creme brulee..fantastisk, må noe søtt etter et slikt måltid!

 

Nyt …Det gjorde vi i hvert fall!

 

 

 

NYT SØNDAGEN!

 

16 kommentarer
    1. For et fantastisk måltid det måtte være😀, og for en atmosfære. Og ikke minst veldig koselig sammen med familien. Nydelige bilder også. Må nok komme meg dit jeg også🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja.. Fint på Lorry både ute og inne og veldig god mat. Du får nyte en tur dit en dag
        Jeg koser meg der på sommeren også. Med et glass hvitvin og en salat og ser på kjendiser 😀

    2. Åh, skreimølje som er såååå godt da!!<3 Skikkelig sovemedisin er det også. :)))
      Ser ut til å være en veldig koselig plass du var å kosa deg.<3

      1. Tusen takk Wenche, dette var nydelig mat. Lorry er et flott sted i Oslo ja…
        Utrolig koselig sted med bøttevis med sjel i veggene…
        Maten var nydelig.

    3. Så koselig å høre! Tenker at gutta dine ble glad for en slik fin invitasjon 🙂 Jeg har vært på Lorry kun en gang, men dit kommer jeg gjerne tilbake en gang når jeg tar turen til Oslo igjen 🙂

    4. Kult sted! Vi gikk forbi der i sommer, på vei opp og ned Bogstadveien, – ligger jo nederst der, men aldri vært inne.

      1. Takk takk, her er det så koselig altså og veldig fint ute når det er varmere i været.
        Maten er nydelig og er så koselig der! God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg