Mye salg på påskegodt

 

I kveld dro jeg ned på Extra for å snoke om jeg fant noe billig! Og det fant jeg!

Posen over her kosta 20,80. 

 

 

Denne posen kosta 21,80 

 

 

Påskeskum til 7.- 

 

 

Påskeegg i papp kostet 4,40 og kvikklunsj 13,50 for en pakning med fire.

 

Jeg handlet litt jeg, marsipan må jeg ha til påsken. Kjørte innom mamma også, med et påskeegg med noe godt i. Tar litt om gangen. For nytter ikke fylle opp mye på en gang. For med den sykdommen så blir det ikke lett å holde styr på om hun har spist 10 sjokolader eller en 🥰 Jeg besøker jo henne ca. 3 ganger pr. uke..Så tar heller med litt og litt. 

 

Du leste kanskje tidligere innlegg om ånden som kom på besøk –

se her Påskepynten ville frem i år også 💛

16 kommentarer
      1. Påskeegg til alle vettu…masse fristelser, kjekt å ha igjen fra jul..
        Og marsipan er godt, men bør ikke ha alt for mye av det i min alder merker jeg.

    1. Jeg pynter ikke med noe annet enn tulipaner eller noe annet gult av blomster 🙂 Ja nå er det mye godis på tilbud… jeg tror jeg styrer unna det meste 😀 Men skal lage en kake og ha NOE godis til selve påskehelgen da 🙂 Det er koselig for mor di å få litt påskegodis ja – og du passer på 🙂 klem

      1. Kake er deilig, pleier å bake den gule kaka jeg. Den er god til påske.
        Jeg har overflod med påskepynt. Men alltid vært slik.
        Klem til deg 🙂

    2. Godteri hører med i påsken. Jeg har kjøpt litt ekstra kvikk-lunsj, smågodt og påskeskum. Marsipanstengene har jeg foreløpig ikke fått tak i. Så at de hadde rimeligere ketchup enn vanlig og mulig det dukker opp noe mer på tilbud etterhvert også. Greit å passe på nå. Ønsker deg en fin torsdag! 😀

      1. Ketchup skal jeg se etter, for det går det mye av. Paprika er også på tilbud nå ser jeg.
        Det er godt både på ost og stekt sammen med løk og sopp.
        Kos deg masse med kvelden..Og ja litt godis hører med synes jeg.

    3. Det var kupp👍 Tør nesten ikke å kjøpe så mye på en gang jeg, for har ikke styrke nok til å stå i mot fristelsene. Redd for å spise opp alt ganske fort🫣 Men må jo kjøpe litt til påske. Får jo gjester som sikkert forventer marsipan og slikt😅

      1. Hehe, jeg har ikke sånt problem jeg. Men vet at folk sliter litt med å ha sånt i huset.
        Men jeg kjøper inn litt og må jo ha når det kommer besøk synes jeg.
        Er jo ikke så mange småkaker til påske som jula.
        Men håper jeg får bakt den gula kaka, den arr nydelig.

    4. Skikkelig pris det der….! Har ikke sjekka her nå, men det skal jeg jammen få gjort i morra! Koselig at du gir mamman din påskeegg – du er orntlig snill og god! Klemmer <3

      1. Ja, ta deg een runde. Får mye for pengene og kvikklunsj er jo kjekt å ha med på tur også.
        Så det kan man fint kjøpte litt av. God klem..
        ..
        Tusen takk, prøver å følge opp med litt småtteri. Koselig å ha med litt når jeg kommer på besøk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg