Mummi Julekalender 2021

 

Julekalender - Multitrend

 

Jeg har handlet meg kalender i dag! Kalenderen fant jeg hos Multitrend. Jeg er veldig glad i Mummi og da jeg så denne kalenderen måtte jeg bestille. Plutselig er det utsolgt og da angrer man. Jeg pleier aldri å kjøpe slike kalendere til meg selv. Men en gang må være den første! Inneholder mange små figurer så ikke noe for små barn hvis man tenker på det. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av disse figurene etterhvert jeg, men får lage meg en liten landsby! Tror denne passer meg perfekt! <3 

 

Du finner den her: JULEKALENDER 2021 Ikke sponset eller noe slikt – bare legger ved linken dersom noen andre har lyst til å ta en titt. Man deler rett og slett noe man selv synes er fint og har betalt av egen lomme! 

 

M u m m i –  blir jeg aldri lei

 

 

En god start på dagen! Fortalte jo i går at jeg fortsatt går/sykler på jobb Et mål – en rutine – en plan

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg