Moss/Horten/Moss

 

God kveld 🌸

 

 Moro å være på tur – jeg er jo på tur og nyter Mandagskaffekoppen ☕️ Det er så hyggelig altså! Så ble Moss og Horten og Moss igjen…Helt til det begynte å bli mørkt – da dro jeg hjemover. Da tok jeg toget hjem til Fredrikstad..

 

Spiste pizza på Peppes i Moss og så vandret jeg ned til bystranda ved kanalen..Pølse i vaffel er favoritt hos Mossingene..jeg er ikke så fan av det egentlig! Grethe Kausland står på Torvet i Horten, og jeg smiler når jeg tenker på henne! ❤️ Statuer, hav og sjø og mat og kaffekopper…Det blir det bilder av! 

 

Jeg var gørheldig med fridagen min i går! Jubler…Hive det man har i henda og komme seg ut er mitt motto! Sommer som vinter…

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Pølse i vaffer, ikke prøvd før, men gjør det gjerne. Vaffel er jo samme greia som pannekake. Når vi er i Nederland spiser jeg pannekaker med det mest utrolige i 🥰🐰

      1. Da er det bare å sette i gang vaffelpressa og kjøpe en pakke pølser…Dette må du prøve..!

        Og kanskje blir det et blogginnlegg av det også, kult!

      1. Takk, koser meg veldig i vestfold…kunne kjøpt hytte i går! Larvik, Horten, Åsgårdstrand, Sandefjord, Holmestrand også..
        Klemmer..

      1. God morgen.. Jeg liker best vaffel med brunost eller syltetøy..
        Været var så fint og det var deilig å titte rundt. Mye fint å se… 🥰

      1. Takk.. Ja nydelig vær og moro å titte rundt slik.. Liker det godt.
        Ja jeg liker best bare vaffel og syltetøy eller brunost. Klem 🧡

    2. Ser ut til og være en fin tur du hadde på mandag. Kaffe og noe å bite i må man ha. Prøvde å kommentere i går og i morges, det kom opp bad et eller annet. Tar det fra mobilen og håper det går. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg