Mandagskaffekoppen ☕️

 

Tida for en kaffekopp igjen, denne gangen på et lite senter i Horten. Cafeen heter: Baker Nilsen Cafe. Deilig rekebaguett og svart kaffe fra kaffemaskin! Helt ok på en mandag..Masse godsaker i disken som hør og bør…Et  helt greit sted å sitte for en kaffekopp, hvis man da ikke skal ha en større og utvidet lunsj..Forrige innlegg her: Mandagskaffekoppen ☕️ 

 

Livet hadde vært litt kjedelig uten disse kaffekoppene …

 

 

Litt vinter og litt sommer her i Horten i dag!  Var i grunn helt fantastisk – et godt sted å være!

 

 

 

 

 

12 kommentarer
      1. Tusen takk, moro på tur – bare går rundt og titte. Litt is og snø innover i Horten ved parken.

        Så der ville jeg ikke være så lenge. Når det blir bart, skal jeg titte mer.
        Nå var det deilig ved fjorden, var så flott vær 🌸

    1. Der var det mye gode saker det i det bakeriet. Skal snart til tannlege og var på apoteket og kjøpte Durathat tannkrem. Den er best for mine tenner har jeg hørt mange ganger. Før det skal jeg til fotpleie noe som skal bli deilig. Det er sykkelføre ute og jeg håper isen smelter fort. Må vel skaffe nye joggesko til våren, de skal vært solide og slitesterke. Og ikke altfor dyre. Må sjekke en butikk som heter Yellow som er en billigkjede. Man kan jo være heldig. Utvalget av sko er masse og snuser på Hoka sko men de er veldig dyre. Har mest erfaring med Nike og Asics men man må prøve noe nytt. Ha en fin kveld.

      1. God kvelden…håper ettermiddagen ble bra. Kjekt når sykkelen kan tas frem igjen..og veiene blir tørre og fine.
        Joggesko finnes i alle prisklasser, men det som er viktig er god demping. Det har det ikke blitt her
        hos meg i vinter. Da det har vært piggsko og brodder. Ikke bra..Men hadde ikke noe valg. Yellow har jeg aldri hørt om,
        skal google. Hoka har jeg aldri kjøpt, men ser de er veldig populære.

        Moro å titte rundt i forskjellige disker.
        Masse godt bakverk, men man får ikke smakt på alt. Neste gang jeg er innom der, kan jeg prøve noe annet.
        Nå har det blitt mye rekebaguetter og får vel teste andre ting utover. Ha en fin kveld videre, og tusen takk.

    2. Så gøy at du har vært hos baker Nilsen! Ei tantejente jobber på det bakeriet som konditor/baker-lærling! Det er nok på et annet sted enn kafeen tror jeg…. kanskje har hun baka noen av kakene på bildet??? 🙂 digger forresten den gule parasollen….! Den var gul(l)! Horten er en koselig by, ja! Klemmer <3

      1. Så gøy da, veldig mye god bakst i disken der. Du får hilse så mye…
        Jeg kommer på ny tur og prøver noe annet og kanskje en god kake også…Mmmm…Det var jo så mye lekkert!
        Digg med GUL parasoll….ble glad av den jeg…Horten er kjempekoselig…drar dit snart igjen jeg sikkert..
        Og da håper jeg snøen er borte..Klemmer ❤️👠 for jeg vil trippe med sko…rundt Horten og fjorden og og indre havn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg