morrahjørnet til ho mor

 

God søndag der ute!

Håper du nyter dagen. Jeg koser meg her hjemme enn så lenge, og etterhvert ut på tur! Været er helt nydelig, men litt kjølig på morgenen..Mens vi prekær så kom jeg på å vise mitt morrahjørne! Litt sånn helt normalt en søndagsmorgen! Blader, Mac, garn, notater og en diger kaffekopp med svart kaffe.

 

Sånt blir det betrakninger av. Søndag er stille og rolig, ting haster ikke! Lørdag skal man feie huset og sånn, så blir litt annen aktivitet den dagen! Men søndag – tid –  masse tid..Særlig for meg som er alene. Da er det jo ingen som spør: “Kjære – hva skal vi finne på i dag?” Helt greit, liker å finne på ting for meg selv med meg selv jeg…Sånn er jeg vant til å leve og sånn blir det! Tenker ikke så mye på det akkurat..Bare nå mens jeg kludrer ned litt her inne!

 

Jeg greier helt fint å sysselsette med selv, i går hadde jeg Gresk Aften og det kan du lese om her. Litt gøy da – se det her: etter to år med Kretatørke 

 

Dette er ditt øyeblikk. Ei det!

 

14 kommentarer
    1. En god morgen til deg. Så hyggelig å høre at du har det bra….jeg er også mye alene og mye tid…men helsa strekker ikke til å gjøre mye.
      Tenkt å være ute i dag fordi det er kjempefint vær, men kroppen har streiket. Fint å kunne lese at andre koser seg:)

    2. Skjønner at du koser deg her.
      En nydelig plass og starte dagen.
      Litt mer hagearbeid her. Og ellers er dagen brukt til pakking. Har ett sted på Nordmøre og nå kjører vi opp dit i morgen. Fikk jo ikke vært der i påska i år heller.
      Litt vedlikehold som må gjøres der også.

      1. Takk, ja her er det hyggelig på morgenen…lyst og deilig. Koser meg masse med den kaffen da.
        Ønsker dere en topp tur – kos dere og kjør pent! Alltid litt å pusle med både her og der.

    3. Hihi, ditt morrahjørne ser jammenimeg ut som mitt….. pc, garn, kaffekopp…. i tillegg har jeg pleddet… rundt beina som ei god gammal kjerring! Søndager er nytedager (ja, når jeg er på tur er jo alle dagene det, men…) – og jeg koser meg med meg selv og er bare glad for at det ikke er noen her som forkludrer roen! (åssen har jeg blitt….?) God klem 🙂

      1. Herlig…likte godt omtalen av ditt morrahjørne – og ja ingen må kludre det til…Søndag er flotte dager når været er på sitt beste! og søndagsmorgen er alltid deilig…jeg koser meg veldig da altså! Vi er veldig like – klem 🙂

      1. Hehe, det blir fort rot rundt der man sitter. Man er engasjert og holder på med masse ting og tang mens man drikker kaffe! Herlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg