morgentanker 11.11.

 

Onsdag!

 

Det er 32 nye tilfeller i Fredrikstad siste døgnet. Det uroer meg. Det  går for fort. Det er for mange! Jeg blir redd og bekymret for menneskene her i byen!

 

Det er tanker som ligger der og det er vanskelig å tenke andre tanker akkurat nå! Men det er onsdag, og det er kaffe! Det er mørkt og jeg må prøve å våkne før jeg durer ut den døra! Innlegget fra i går ettermiddag finner du her: mat mat mat og bildene her er fra søndagen!

 

 

<3

 

 

Vi får finne krefter – akkurat som dette treet her! 

 

 

Onsdag – snart helg igjen! Fin dag til DEG!

16 kommentarer
    1. God morgen ,ja dette går fort,veldig fort skummelt synes eg .Vi må tenke ,vi må huske på avstanden og vi må sprite/vaske hender og ikke samle oss i store forsamlinger,trist men sånn må det være

      1. Mange viktige ting å passe på! Bryllup, begravelser og forsamlinger er ikke greit nå..Veldig mange her som har blitt smittet i et etterpå-lag etter en begravelse.

    2. Ikke morsomt om dagen for alle som er forkjølet blir jo også redde. Det er tester hit og dit, men enda er ingen jeg kjenner smittet. Nydelige bilder å se på hos deg. Tusen takk! Klemsiklem 🙂

    3. Liker ikke at stadig fler blir smitta.. jeg var hos frisøren i dag og der hadde både frisør og kunder munnbind.. føles litt uvirkelig..men må man så må man.. 🙂 Nydelige bilder ved sjøen.. Og ja man får finne frem kreftene og prøve å gjøre noen små hyggelige ting selv i disse tider …Klem <3

      1. Tusen takk, nei ikke noe greit nå! Bra frisør bruker munnbind da. Krefter må frem og også motivasjon og håp må vi ha! Klemmer og fin kveld.

    4. Fine bilder – og mange tanker om korona! Jeg syns det går helt greit å glemme korona når jeg er hjemme eller når jeg er ute på tur… men på jobben er det verre! Bank i bordet ikke så mange nye tilfeller her akkurat nå, men det kan jo endre seg kjappere enn jeg rekker å si kake…….. god klem <3

      1. Tusen takk, her blir det mer og mer for hver dag. Nå har en hel bryteforening fått denne dritten! Pluss en begravelse (etterpålag) og skoler! Klem tli deg.

    5. Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 🙂 Takk for at du viser oss alle de perlene 🙂

      Huff ja! Det er skummelt med all smitten. Økende her i Trondheim også. Smitten er mest blant studenter her.

      Synes det er skummelt.

      Ta godt vare på deg selv <3 <3 <3

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for det! Her på Kråkerøy er det vakkert og veldig gøy å vise frem her inne til dere. Smitte er ikke greit! Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg