mat mat mat

 

Heier på deg! I disse tider og alle tider! Håper det går greit..Mat må man ha da. Kjøpte denne på Holdbart i går – kosta 9,90 likte den jeg og følte at jeg faktisk spiste noe som ikke var så galt for kroppen! Da går det an vettu…

 

 

Rester etter middagen. Nok til i morgen også! Det er kylling, løk, paprika, gulrot, kokosmelk og pastaskruer og krydder! En dæsj yoghurt naturell og litt soyasaus. Kjempegodt! Billig å lage ting selv enn å kjøpe ferdigmat! Her blir det 2 middager og prisen ble ikke stort. Kylling var på tilbud på Extra til 40 %, pastaskruer har man jo alltid liggende. Innlegg fra tidligere idag finner du her: tirsdag 10. november 

 

 

Dessert <3

 

 

Utrolig god sjokolade! Spiste 2 stykk! Må unne seg litt i tråkige tider! ❤️ Fikk melding fra eldste sønn min nå . Nå er alt av restauranter og barer nedstengt i Oslo! Fra i dag…! 

 

 

Ta vare på hverandre der ute – verden er et vakkert sted! Litt mye å passe på akkurat nå!

8 kommentarer
    1. Proteiner er jo bra..og salt karamell er jo en god smak 🙂 Deilig mat med kylling.. Vi hadde grilla kylling med ris og salat i dag 🙂 En sjokoloadebit kan være en (mager..eller ikke så mager..hehe..) trøst i disse tider… Klem <3

    2. Proteiner er bra – jeg har en proteinsmoothie som mellommåltid på formiddagen – mekka sjæl…..! Kylling er alltid godt – dette hørtes og ser nydelig ut! Sjokolade er nam det…. 🙂 klem

    3. elsker slike puddinger,kjøper innimellom om jeg er ute på farten og trenger noe som metter på tur :=) hjemmelaget er best og billigst i lengden sånn er det :=) og for meg er det viktig også att jeg da hvet hva jeg får i meg :=)

      1. Helt enig, veldig viktig å vite hva det er i maten. Ferdig-retter er det mye sukker og salt + masse greier som jeg ikke helt har kontroll på. Pudding er godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg