Morgenfugl hei hei

 

God morgen! Stikker bare en liten tur innom nå og kommer noen flere bilder fra Oslo senere..Jeg har titter litt innom bloggen her og de som viser de vanlige kaffekoppene svikter aldri! 

 

Jeg våknet før 0600 i dag og stod litt senere opp, er ikke den som ligger og drar meg så lenge på morgenen..Da er det lyst og kaffen lokker! Så nå blir det frokost og litt dusjing til kr..17.- Lønner seg snart å gå på offentlige bad og ta stellet der! Strøm er luksus…Men samma det, de vanlige folk er ikke meg!  Og leste akkurat i avisa at nå er strømmen i april like dyr som i desember! Et skritt frem og to tilbake!

 

Men jeg lot strøm være strøm og tok toget til Oslo i går, der liker jeg meg godt! Jeg er snart mer kjent der enn i Fredrikstad så det går rette veien! Først dro jeg opp til Jeg har vært i Botanisk hage i dag og senere spiste jeg et sted..Jeg hadde tenkt meg litt å bite i hagen der, men der var det kø på det ene spisestedet – lang lang kø så da stod jeg over. Men tuslet videre og etterhvert ble det mat…Tenker jeg lager et innlegg senere i dag! For jeg må titte over bildene og sortere litt! Jeg bruker jo bare mobilen og litt styr med å få over bildene hit til bloggen! Men nå må jeg krype til korset og lade MacBook Air – snart helt tomt …og slik kan jeg jo ikke ha det! 

 

Kos deg med lørdagen…!

16 kommentarer

Siste innlegg