Mitt motto er alltid – komme seg ut av heimen hver eneste dag!

 

God kveld!

 

For meg så hører det med å komme seg ut på tur hver eneste dag året rundt. Jeg greier det alltid. Så skal greie det i dag også, men ute er det surt og kaldt og man føler at man spiser istapper med kjakene…

 

Jeg har vært to turer ute på terminalen på jobben i dag, det var kaldt! Så gjenstår nå og gå seg en lang tur, før kvelden griper tak i meg. Prioriterte fyr i ovnen og lage meg middag! Så når huset er såpass varmt så stormer jeg ut i dag også!

Etterpå, da er det deilig å sette seg ned med te og rolig stund! Rastløsheten er borte og man finner ro og fred! Kjennes godt! 🥰 I dag har jeg tenkt å ta det pent her hjemme med hus og hjem, blitt mye i det siste..Men må til i blant, å sparke seg selv bak!  

 

Ute har det igjen begynt å snø, det er lov å bli lei og lov å kjenne på at man ønsker seg et annet sted noen ganger! Til SOLENS land – der dagene går med til bad og sol og mat og late dager på solsenga. Eneste som  er gult som solen her hos meg er all påskepynten og godisen

 

Ute har gardina gått ned! 🥰

 

“Men husk: Hver dag er en gave. Åpne den. Feire den. Nyt den..” 

 

22 kommentarer
    1. Så fin påskepynt da! Ja, ut vil jeg også, helst hver dag. Det er så godt å komme inn igjen etterpå, når det er isende vinder som nå om dagen. Kos deg i kvelden. Klemsiklem 🙂

    2. Jeg fikk masse snø så det holder. Å kjøre bil i snøvær og fokk er ekstrem sport. Alt var inferno i hvitt, da hjelper det å ha solbriller og holde seg på veien. Hadde planer om shopping, valgte å handle litt mat og kjøre rett hjem før veien til huset var snødd igjen. Kan ikke håndtere en stor og tung snøfres, 😱🥶Nyt kvelden.

      1. Den ser jeg altså, kjøre bil når det laver ned og man ikke vet om man kommer frem.
        Best og ikke somle da, men bare kjøre på, så man kommer trygt hjem til huset sitt.
        ..
        Shopping kan man gjøre en annen da.
        Kos deg masse med kvelden og sånn, nyt og slapp av med noe hyggelig.
        Viktig i disse tider slik at vi glemmer det sure været 🥰 klem fra meg.

    3. Koselig påskepynt 🙂 Veldig kald vind her også i dag, så jeg har bare hatt små turer ut for å gå i kjelleren. Ellers har jeg vært inne, bakt litt og sånn 😄 Men som du sier, veldig godt med en tur ut, for da er det så godt å komme inn igjen. Forskjellige grunner til at jeg ikke er så mye ute i sola og kulda nå for tida 😘
      Nyt kvelden! Klem 🥰

      1. Tusen takk, ja alltid deilig å komme inn etter en tur.
        Koselig med påskepynt. Liker egentlig det bedre enn julepynt jeg.
        Ja, kos deg med kvelden og sånn og klem fra meg 🥰

    4. ja du kommer deg ut ,jeg har vært ute i hele dag ,gikk ut i 10 tiden og var ute til 16.30 ,men i dag var jeg rett og slett i hagen her hjemme ,og jeg kjenner sola har varmet i kinna mine ,er litt rød nå ,var litt sein å ta på solkrem

      1. Så herlig da hos deg, her er 0 sol og bitende kulde…
        Jeg kom meg ut og det ble tur nr. 3 i dag <3 Nå holder det her hos meg.
        Kos deg med kvelden og moro med litt farge i kinn.

    5. Hver dag er en gave – og ut på tur, aldri sur <3 Et skikkelig forbaska vær altså…. må si at det er vanskelig å tenke positivt akkurat om det…! Har blitt noen turer idag også – det er alltid deilig, til tross for glatt og piggsko og snø som piska… hihi… klemmer <3

    6. Det så så vårlig og varmt ut på bildet ditt, men kald vind ødelegger fort for vårstemninga.😅
      Våren er sein i både nord og sør i år.
      Godt er det å komme seg ut i frisk luft etter en dag inne uansett.🤩👌🏻
      Du er flink til å overhøre stemmen som sier at du skal bare være inne når været ikke er det beste.👏🏻👏🏻👏🏻

      1. Bildet er ikke fra i dag, her var det bare helt surt og kaldt. Ikke glimt av hverken sol eller blå himmel..Men men
        ut må man. Jeg kommer meg alltid ut, tankegangen er jeg rå på.
        Sitte i sofaen rekker man fint allikevel og alltid deilig å komme inn når været er ufyselig.
        Våren er ikke på plass enda, men men plutselig så er det full sommer 🥰
        Tusen takk forresten.

      1. Jaja, ut hver dag – høre med! Blir nok timer inne allikevel.
        Enda mer snø i her i natt…Merkelig vinter altså. Uvant her nedre ved kysten at det er snø i april.
        For all denne snøen er ikke borte vekk til i morgen..

    7. Så sant så sant, jeg må også ut en tur om dagen. Tror det blir litt sånn når man sitter rolig på jobb hver dag, da er det godt å komme ut. Litt i tvil om jeg hadde vært ute i dårlig vær om jeg ikke hadde hatt hunder, men nå må jeg bare om det er regn eller vind. Ha en flott helg og ikke minst God Påske!

      1. Tusen takk og God påske til deg. Jeg skal jobbe de dagene før påske. Men det går fint.
        Jeg har aldri hatt hund, men er alltid på tur 2-3 ganger pr. dag. Det hører med til livet mitt.
        Men det er kaldt om dagen, i går frøs jeg så jeg ble uvel. Men gikk bedre etterhvert når man fikk opp
        dampen. Lufte seg og bevegelse er deilig. Jeg har kontorjobb og er avhengig av bevegelse når jeg har fri..
        Kos deg med dagene og nyt helg og påske 💛🧡

    8. Jeg syntes det er deilig å komme meg ut, men ikke om vinteren og når det er kaldt som nå. Blir nok mye tur og trasking når været blir varmere tenker jeg. Så søt og fin påskepynt 🐣 Min kommer fram i løpet av helgen. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

      1. Tusen takk, ja jeg er jo utemenneske vet du og liker meg best ute.
        Men når det er så kaldt så går det jo ikke ann å være ute hele tida.
        Når sola kommer for fullt så er du nok ute på tur vil jeg tro.
        Annerledes nå som du er pensjonist..Da kan du jo bare kose deg og nyte livet.
        Ikke noe stress med å tenke jobb. Nyt kvelden og kos deg med påskepynten i helgen. Stas det.
        Klem til deg 🥰

      1. Tusen takk, ja deilig å være ute på tur hver dag.
        Så masse fint å se på og nyte.
        Kos deg masse med kvelden og klem fra meg 🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg