mine “malerier” for dagen

God kveld i stua!

 

Mine “malerier” fra dagens tur! Alltid litt å finne der man snoker rundt!

 

 

(1)

 

 

(2)

 

(3)

 

Mange muligheter hvis man ikke er god på å male selv. Ta seg noen turer rundt å finne litt motiver her og der. Dette var en container som var plassert i skauen. Det er noe anleggsarbeid på gang og da er det sikkert ting og tang som oppbevares i denne containeren. Men jeg var heldig fikk meg 3 “malerier” uten et eneste lerret eller maling her hjemme!

 

Tidligere i dag hadde jeg noen tanker om hvordan livet som pensjonist vil være.

 

Gå inn på innlegget og ta en titt for der var det mange flotte og engasjerte kommentarer. Virkelig.. Se det her: pensjonist Gøy å lage innlegg som engasjerer synes jeg. Og jeg har faktisk mange flotte lesere hver eneste dag her på bloggen min. Det er utrolig hyggelig, det gjør dagen min litt mer meningsfull! 

 

Kjære lesere – igjen mange takk!

14 kommentarer

Siste innlegg