Med snøen kom postmannen

 

God formiddag! Utrolig nok, men posten kommer frem. I snø og dårlig føre. Ikke vet jeg hvordan det gikk til. For veiene er dårlige og postbilen er en sånn liten mopedbil! 🙂 

 

For en stund siden så bestilte jeg litt “snacks” fra NATHELESS og det kom frem akkurat i dag. Så fint så koselig. Kalender og julehefte. Jeg har tittet på kalenderen og den var så lun og fin med tekster og tegninger som jeg kjente meg igjen i. Jeg bestilte også et julehefte. Skal lese det i desember. Så det gleder jeg meg til <3 

 

 

Julehefte

 

 

Det var så fine og koselig saker å få nå i disse dager. Gleder meg til å titte enda mer på bilder og lese fantastiske tekster 🙂 Det er som sagt snø og kaos her i Fredrikstad i dag. Titt gjerne på dette innlegget  Det er ikke snøen som falt i fjor  Alle bilder er tatt her hjemme hos meg nå. På et pledd i snøen! Tusen takk igjen NATHELESS 

 

Nyt dagen med og uten snø…

22 kommentarer

Siste innlegg