Det er ikke snøen som falt i fjor

 

God formiddag, her er det masse snø og kaos. Biler og busser står og danser over snøen. Jeg er ikke på jobb. Heldigvis, skulle jeg ikke på jobb i dag. Da hadde jeg blitt svært stresset. For det er kaos. Min bil skal få stå helt i ro noen dager 🙂 I morgen må jeg avgårde, men tar en taxi! Jeg vært oppe i flere timer og gått tur nå på 4 kilometer. Må ta en tur til senere i dag. Tok noen bilder 🙂 Litt kaffe nå og etterhvert ut og måke snø. Så litt av hvert å pusle med i dag også. 

 

 

Veien gjennom skogen

 

 

Masse snø

 

 

Veiene er glatte

 

 

Snarveien

 

 

Snø og blader på trær er ikke ofte jeg ser her hjemme

 

 

Hjemme hos meg

 

Så da ble det litt bilder fra turen i dag. Snø er ingen unnskyldning. Ut må man..Støvletter er kjekt i denne snøen, eller støvler av noen slag. Hvis ikke blir man kald og våt rundt leggene. Meldt regn utover dagen. Sånn er det jo her i Fredrikstad. Blir jo aldri liggende dette her. Ønsker deg en fin dag videre!

 

Klem Solliv 🍒

14 kommentarer
    1. Ojjj,, du har vært ute og grynna vei i snøen på mårrakvisten 🙂 Men jeg kan godt forstå at du lar bilen stå når det er på det viset. 🙂 Det skal nå egentlig ikke være noe problem med snøvær, om det ikke er ekstremt underkjøling og slår is under snøen. Det er skummelt 🙂 Gå nå bare forsiktig, helst med brodder. Jeg har opplevd at begge føtter fauk til himmels og jeg landa på skuldrene, det var ikke noe godt- enda jeg har kort vei til bakken 🙂 Klem

      1. Ja, ingenting jeg trenger på butikken i dag. I morgen skal jeg på noe 🙂 Glatt blir det helt sikkert når det kommer regn utover dagen..Her i Østfold takler vi ikke snø like greit som dere nordpå…:)

    2. Finfine bilder! Så vakkert det er! Her ble det snømåking i dag tidlig. Trodde ikke det var så MYE!!! Det ble jammen over fire kilometer etter snøskuffa. Glad at det jeg skulle ut på i formiddag, ble utsatt. Vi fant ut at det var bare dumt, når det er køer overalt. Håper virkelig det ikke blir regn oppe i dette! Men som du sier, sånn er det her hos oss. Men pent er det nå i hvert fall. Ha en fin dag i vinteren. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, greit å ikke må noe i dag ja…Veldig mye snø som har kommet i natt og morgentimene…Det er kaos over det hele enda…Det er litt tidlig med snø og mas…men sånn er det. Klem til deg 🙂

    3. Dere har jammen fått mer snø enn hva vi har 🙂

      Kjempefine bilder du viser 🙂

      Vi fikk den første snøen i går, men det har gått fint i trafikken i dag.

      Jeg er ikke særlig glad i snø og vinter, men det blir lysere og renere ute da.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, her kom det masse snø noen timer og snart er del vel borte vekk igjen. Lyst og fint ute nå. Gikk meg en tur før nyhetene. Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg