med garn fra Spania

 

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle lage da jeg kjøpte dette garnet i Spania. Så bare heklet en stor rute! Var ikke helt ferdig, så ble bare liggende der i en kurv. Helt til jeg tok meg sammen og tenkte at jeg hekler ut garnet! Når garnet er tomt er jeg ferdig! Men visste ikke hva det skulle bli, tenkte kanskje et sitteunderlag! Til å ha med på tur!

 

Men tror du at det krympet på en runde på 60 grader i maskinen. Neida, ikke noe synlig endring på dette. Så er nok ikke ull i dette garnet, sikkert noe blandings-fiber! Jeg hang det over STRIKKESTOLEN så lenge! Kanskje blir det slik trekk som VY har på toget sitt! 

 

Rekker ikke så mye håndarbeid om dagen! Men plutselig så har jeg ånden igjen – og det har jeg ikke nå altså…

 

God kveld!

12 kommentarer

Siste innlegg