matbilder og sånn

 

God formiddag! 

 

Det har jo vært mye sykdom her hos meg nå! Først mamma og så meg da jeg fikk et virus på besøk og det var overhodet ikke gøy altså! Man blir så langt nede så man aner ikke. Prøvde å titte litt på blogg her i går kveld, men når man er dårlig og ser masse bilder av mat måtte jeg bare smekke igjen lukket. Det er rart det der…Man må være frisk for å få lyst på mat! 

 

Sovet i 10 timer i natt jeg nå så det hjelper litt! Men meldte fra til jobben i går at jeg ikke kom i dag, først må man orke seg selv og så vil man jo ikke bære med seg smitte ned på arbeidsplassen. Det er aldri kjekt…

 

Skal pusle litt rundt her og vaske litt her og der. Slik at dette viruset blir borte fra dette huset! Kaffen smaker pyton i dag, så blir med en par slurker! Ellers så skinner sola så skal tusle meg en tur ut etterhvert. Det er deilig! Så satser man på jobbedag i morgen! Man skal være fri fra symptomer i 24 timer før man møter på jobb etter en slik sykdom! 

 

Ønsker deg en fin dag!

 

Vi satser på en frisk og fin tirsdag!

12 kommentarer
    1. Godt å lese at du har hatt en god natt søvn og føler deg bedre i dag, det der viruset der er det verste jeg kan få på besøk. Men, forhåpentligvis er du ferdig med det for noen år nå🤞 Ønsker deg en fin dag❤

      1. Tusen takk, kan ikke huske sist det var her heller. Det er veldig lenge siden.
        Men å bli smittet av min gamle mor er jo merkelig, men hun må ha fått smitte via hjemmesykepleier
        eller besøk av oldebarn tenker jeg. Som sagt aner ikke om hun har hatt noen besøk av oldebarn, men er
        jo ikke så mange muligheter. Dagsenteret har hun ikke vært på på over en uke.
        Bare viser at dette viruset er fryktelig smittsomt……At jeg fikk det var jo ikke så rart, men jeg måtte ta meg av henne! <3

    2. Godt å høre du er bedre. På sykehuset skulle man være hjemme i 48 timer etter siste oppkast eller diare.
      Jeg husker en av sjefene ringte en som var hjemme for å høre når han hadde hatt avføring sist for å regne ut når han kunne kome på jobb igjen. Hun fikk ikke svar på spørsmålet…..

      1. Takker, ja – det er deilig. For nå har langt nede i kjelleren i noe dager. Grusomt..
        Går ann å bruke sunn fornuft når man er sjef også tenker jeg…
        Er reglen sånn, så vet man jo det når man jobber på sykehuset!

    3. Godt at du fikk deg en god nattesøvn, sånn at kroppen kan begynne å restituere seg igjen.
      Ønsker deg god bedring, og håper at du er i form igjen i morgen 🥰

      1. Tusen takk, ser ut som alt er i rute nå og jeg kan gå på jobben i morgen.
        For man bør være smittefri når man skal på jobben!
        Kjekt å så sove…la meg 1930 ca og sov til 0530…Så det trengte jeg sikkert…Forrige natt ble det bare traving opp og ned og opp og ned…

      1. Tusen takk, formen i går og i dag kan ikke sammenlignes..Men man blir litt sånn råtten…
        Kondisen blir plutselig helt på bånn, men det går seg vel til igjen….Klemmer..<3

      1. Nei, det har vært fryktelig kjedelige og tunge dager..
        Men man ser lyset etterhvert…Og det er bra! Klem…
        Håper det er lenge lenge til neste gang….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg