et virus på besøk

 

Hei dere!

 

Dårlig med innlegg her hos meg i dag, man lager bare et lite et for å fortell om situasjonen 🥰

 

Mamma har ikke vært frisk i det siste, hun har blitt testet og den er negativ! Hun har fått omgangssyke, siden jeg også har vært der ute i flere dager og hjulpet henne med vask og slikt…Så var det ikke til å unngå!

 

Så i går kveld ble jeg veldig trøtt og frøs veldig. Etterhvert kastet jeg opp og stort sett i hele natt har jeg travet opp og ned! Helt forferdelig og man føler seg døden nær. Kastet opp masse på morgenen i dag og så og utover dagen! Har ikke drukket kaffe en gang og da er jeg veldig syk altså! Etterhvert snart legge meg og så satser man på en bedre dag i morgen! Orker absolutt ikke kommentere noe her i dag!

 

Det er kjedelig altså…

 

God natt!

32 kommentarer

Siste innlegg