Mat ble det

 

Etter en haug med timer så kom maten vi hadde bestilt! Jeg kunne sikkert gått frem og tilbake til byen både to og tre ganger! Hva som skjedde vet jeg ikke, sikkert stor pågang i romjula og lite folk på jobb!

 

Men maten kom og vi ble mette her i huset, blodsukkeret mitt var litt i bånn etterhvert…men overlevde på klementiner! Og en film som heter The Father! Vi som har Telenor har igjen fått en julesekk med leiefilmer gratis på grunn av forhandligene med TV2 og Telenor som drøyer! Så er lissom plaster på såret! Tidligere var jeg ute og gikk HER og det var da jeg ikke hjemover jeg fant at vi kunne bestille mat til kvelden!

 

Men som sagt tok tid, men har jo ikke dårlig tid, men man vet jo ikke helt om man skal ta seg en brødskive mens man venter eller ikke! Det ble klementiner, bært hjem fra butikken i dag! Bilder fra maten ble det dessverre ikke da vi kastet oss over posen….sultne som ulver….! 🙂

 

Filmen finner du litt om her: The Father Flott film og flotte skuespillere! 

 

 

Det er ikke ofte jeg tar meg tid til verken film eller serier, men nå nyter jeg!

 

Lytt på denne! En venn av meg her på øya!

 

 

 

10 kommentarer
    1. skulle gjerne bestilt mat hjem jeg også ,men tror det hadde tatt laaaang tid å få det og dyr pris for svært lang kjørevei hi hi ,nei vi får nok ikke mat helt inn her ,men ser den att en fort kan bli sulten om en må vente lenge :=) da håper eg maten smakte

      1. Litt hyggelig dette synes når man ikke kan spise ute på restaurant. På grunn nav mye smitte og nedstengt.
        Finne på noe, gjøre ting hyggelig!
        Men var nok halve Fredrikstad som tenkte det samme som oss. For dette tok tid!
        Maten var kjempegod! 🙂

    2. Godt at maten kom tilsluttt men jaggu ventet dere lenge. Filmen kan man også leie på viaplay for 49 kr. Den tror jeg er veldig bra, har ikke sett den.
      Deilig å se film og serier for tvkassa byr mest på reprise. Men i går var det Lange flate baller 2 på tv2. Ute er det kaldt og kjerringa her skal på mathandel. Klem

      1. Tusen takk, filmen er fin og man ser hvordan et menneske går inn i sin egen verden ved å bli dement, Alzheimer..Det er en skrekkelig sykdom. Vanlig TV gidder jeg snart ikke se. Bare nyheter kl. 1900 på NRK.
        Kos deg på handletur!
        Det tok vel 3-4 timer å få denne maten! Hadde det vært meg som hadde ordnet det hadde det klikket og bedt om gratis mat!
        Klem klem…

    3. Godt å kunne bestille mat innimellom. Vi har så kort vei å gå, så jeg henter maren, men når vi flytter blir det slutt på det. Da må jeg lage all mat selv, eller kjøre 3 mil for å spise på restaurant. 🙂

      1. Det er veldig kjekt her vi bor, dere får kjøre turer og spise på Restaurant innimellom.
        Koselig det da.
        ..
        3 mil. Det er herfra meg til Moss. Det er et stykke..
        Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg