kava meg frem i dag også

 

God ettermiddag – deilig å være hjemme. Når er jeg klar for å bare slappe av resten av kvelden. To turer, en til  sentrum på Kråkerøy og så hjem igjen, det ble 15.000 skritt! Jeg hadde time på koronasenteret, og på grunn av veldig tungt føre så greide jeg å komme 5 minutter for sent og da var det pause der borte! Så trava litt rundt og tok noen bilder! Nå har jeg enda en gang tatt denne vaksinen, nå holder det tenker jeg. Hvis ikke smittetallene går nedover utover nå som mange over 45 har fått vaksine nr. 3, da vet jeg ikke…Men nok om det, skal ikke sette i gang en diskusjon om det. Det gidder jeg ikke. Det er dagen min jeg forteller om, verken mer eller mindre! 

 

 

Det er plutselig vinter og kaldt her i Fredrikstad. Jeg tenkte det var greit å gå frem og tilbake, enn å ta bilen frem og tilbake og så parkere i gården her hjemme etterpå og så gå tur! Det blir tungvint synes jeg..Gå dit man skal og turen og oppdraget er ferdig når man kommer hjem! Det er slikt jeg liker, kjøpte med baguetter og wienerbrød til oss her hjemme – smakte godt med en kopp kaffe da altså!

 

Sett ferdig den serien jeg har begynt på HER Sann historie og slutten må man nesten tenke litt selv og konkludere! 

 

 

Snøen ligger tung utenfor vinduene her, jeg gikk så jeg fikk blodsmak i kjeften og har egentlig funnet roen nå. Får se hva vi gjør med middag i dag, fikk plutselig lyst på kinesisk til kvelden! I tilfelle må vi få det på døra, jeg skal ikke ut og kjøre for å si det sånn! Skal kose meg her hjemme, sjekke litt vanlige sider på nettet og begynne på en ny serie, tenkte jeg…Føler veldig luksus om dagen altså, det å ha så mye tid til rådighet! Vet dere, jeg bare elsker det ❤️ Har ikke dårlig samvittighet en gang å sitte her hjemme å ha fri fri fri…Når man har jobba i 40 år av sitt liv, så tenker jeg er det ikke snart nok nå………❤️ Men pengene som rår, men jeg ser mot stjernene og tipper litt denne uka også…Plutselig en dag så kan jeg le hele veien til banken! Jeg tror det!!!

 

Takk fine lesere…

12 kommentarer
      1. Tusen takk, isete veier er tråkig…men men sånn er vinteren. Kaldt og varmt og frost og is.
        Gleder meg til våren jeg! Ha en fin kveld videre…

    1. Kaldt her også. I morgen skal jeg på butikken og da blir det taco her i huset. To dager på restemat er mer enn nok. Da har du fått 3 dose, så bra! Vi satser på at vi holder oss friske. Får håpe smittetallene går ned. Deilig å late seg hjemme. Jeg falt for romjulsalg hos Kid og sjekket nettsiden i stedet. Her ble det røde julegardiner til sterkt redusert pris, og kjekt med nye gardiner til neste jul til lav pris. Jeg lurer på en ting har du instagram siden du tar så fine bilder? Nyt kvelden. Klem

      1. Deilig å finne roen her hjemme. Koselig med filmer og lesestoff og hygge.
        Koser meg masse! 3. dose i mål – helt ok…Så da får vi håpe det går nedover med smittetallene etterhvert.
        Aner ikke altså..Så mye frem og tilbake! Så gøy da, moro å sjekke nettet. Jeg kjøpte på Rusta før jul,
        koselig det da! Skal sjekke Kid også!
        Min konto heter bare solliv.blogg – har ikke vært så aktiv, men skal prøve det utover nå! Klem..

        1. Fant deg på Instagram og ba om å få følge deg! Du får får sjekke på Kid, mye fint. Lettvint å gå på nett for å slippe kjøpesenter og mye folk. Klem

          1. Så gøy – skal sjekke og jeg lover å være mer aktiv der håper jeg.
            Blitt veldig sånn i rykk og harde napp..
            Kjekt med nett, fly med masse folk nå om dagen er ikke greit.
            Klem..

    2. Det er viktig og ha trua.
      Og plutselig en dag…..
      Godt å ha fått dose 3. Håper ikke du blir dårlig.

    3. Nyt og kos deg nå – da har du kava nok i snøen for i dag! Deilig å være ferdig med dose 3 også, da! Ser noen er på bobiltur….. jeg tenker kaldt, våte klær og liten plass… og er glad for at bilen min står inne! Klem <3

      1. Tenker at det ikke er så koselig med slik tur nå, må jo bli rått!
        Nei, deilig hjemme i kåken sin nå!
        Ble rett og slett kaving, var så dårlig måka. Et skritt frem og gled to tilbake!
        Klemmer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg