Marked og matfestival

 

God ettermiddag dere! 

 

Marked i Gamlebyen og matfestival på en gang..Jeg var tidlig ute og var i Gamlebyen litt etter at det åpnet

 kl. 10:00 – Da jeg gikk derfra etter noen timer sydet det i hele byen..Bildene er fra da jeg kom, det ble mye folk og det kom busslast med turister. Så gøy…..

 

Bildet over ser dere hva jeg handlet, det var oster fra Rygge Meieri, og et glass med tyttebærsyltetøy fra en annen produsent…Rygge meieri er kjent for sine utsøkte produkter og det får man ikke tak i vanlige butikker. Så jeg passet på å handle, elsker ost i alle varianter..

 

Veldig koselig dag, og legger ved noen bilder her og på Solliv.blogg på IG. Og været gir jeg terningkast 6! Helt strålende…kan ikke bli stort bedre! 🐝

 

Innlegg nr. 1 i dag her: Festival på meg igjen moro at det skjer litt synes jeg..Jeg er ikke så god på å sitte i en stol på verandaen vet dere…Jeg må se masse folk…Det er jeg glad i …

 

Ha en riktig så fin kveld!

 

 

16 kommentarer
    1. Herlige bilder og flott vær hos deg 🌞🌼🍂 Artig at det skjer noe ja 😊 Og du fikk handlet noen godsaker også 😊 klems

    2. Venta å se bilder av søstra mi, for jeg tror hun hadde med seg ting på dette markedet. Eller var det kanskje flere steder. 😉
      En fin dag for marked 😀
      God lørdagskveld. 🥰

    3. Så gøy med marked i finværet! Enda en ting vi er helt like på – elsker oster i alle varianter….. <3 livrett: ost og kjeks …… klemmer <3

    4. Så gøy med både festival og marked. Oster, kjeks, og vin er nydelig. Bruker å unne meg fetaost som kommer fra en gård i Troms. Koster mye og det nytes av og til. I dag kommer sønnen og lager middag her. Vi får servert ørret som han har fisket. Ha en nydelig søndag. Klem

      1. Takk og god søndag til deg. Godt med sønn som ordner mat hos dere 💛
        Moro på festivaler og markeder. Liv og røre. Stas. Hyggelig å handle litt og unne seg noe annet enn det man får kjøpt på Rema og Kiwi. Det er lykke det.
        ..
        Kos deg videre, klem herfra 🥰

    5. Det er koselig å gå rundt på markeder om høsten, og finne noen skatter. Å jeg syntes jeg kunne skue noen fine ting på bildene dine. Gode oster må man ha i kjøleskapet 🧀 Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk, dette er gode oster. Men ikke billig altså..Men man ofrer mange hundrelapper for gode smaker. Det er det verdt synes jeg.
        Gamlebyen er flott, masse ting å kjøpe der i går, mye jeg kunne dratt med meg. Men noen ganger må man tenke
        litt hva trenger jeg nå av slikt. Men jeg ser etter ting jeg sparer på, i går fant jeg ikke dette. Men som sagt, masse annet jeg kunne tenkt meg å
        kjøpe. Klems 🙂 og masse god mat da rett fra bonden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg