Festival på meg igjen

 

God formiddag, denne helgen er det Sarpsborgfestivalen. Jeg har festivalpass og det er jo kjekt. Synes det er trivelig med festivaler. Selv om det er kan være litt slitsomt og masse høy lyd. Men noen timer går bra! Egentlig veldig lite folk…Men det har vært mange festivaler i år her i Østfold og det koster jo en del kroner med å komme inn på området…Og det krever at de som arrangerer er på og markedsfører tett.

 

Slik som Idyll-festivalen her på Kråkerøy og det var nesten 40 000 billetter som ble revet bort – alt var utsolgt. Her i Sarpsborg var det glissent..

 

Men noen turer til Sarpsborg er jo bare kos da! Litt bilder nedenfor..

 

Her i Fredrikstad er det matfestival i dag  – i Gamlebyen, så skal storme bortover der nå…Her må man være tidlig oppe og sent i seng for å rekke alt! Haha..Sånn går det her for tiden… 🦋

 

Henning Kvitnes

Åge og Sambandet

 

10 kommentarer
    1. Koselig med festival om det er musikk, mat eller noe annet 🥰 Hadde jeg ikke blitt så stiv i nakken, skulle jeg ha vært på Street Food festival på Lørenskog i dag. Alltid mye spennende mat å teste ut. Ha en fortsatt fin lørdag, klems 🤗

      1. God lørdag, ja masse kost på en festival. Det er trivelig synes jeg..Og matfestivalen i Gamlebyen koster ikke noe, man kan bare nyte og shoppe..Festivalpass er dyrt..Så da er det greit å være frisk.
        God bedring, klems…

      1. Tusen takk, veldig gøy. Greit at man liker musikken.. Gjør man ikke det, så får man spare pengene og gå en annen gang. Sånn tenker jeg også. Klem

    2. Gøy med festivaler av alle slag! Idyll og tilsvarende festivaler koster endel, men du liker det jo så godt! Man skal gjøre det man liker, tenker nå jeg da! Ikke helt gratis med bobilen heller, men det er jo det livet jeg elsker, så….! Klemmer <3

      1. Det er kjekt på festival, masse å få med seg og så mange fine artister. I går var det DDE blant annet..Topp.
        De leverte altså… 🙂 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg