Mangfold

 

Smågodt, det vil si masse forskjellig i dag!  En god lang tur rundt her på Kråkerøy sånn sen formiddag for jeg koset meg her hjemme med lørdagen det………🌺 Og tida flyr i godt selskap vet dere! Men lang tur ble det! Deilig å være ute…

 

 

En liten tur hjemme her, spiste litt før jeg dro til mamma på sykehjemmet! 🥰 Regnet med at hun bli bedt bort i morgen, så derfor ville jeg dit i dag med blomst..

 

Mamma som brud, det er en stund siden og vakker brud det skal hun ha! ❤️ Jeg skrev et lite kort og var innom et sted og kjøpte en orkide..Det er fin blomst på et sykehjem, man må tenke litt hva man kan ha blomster der. Siden man sover i samme rom som “stua”.. si..

 

 

Årene går ❤️

 

 

Etterpå tusla jeg likegodt en runde langs elva og gjennom byen..Alltid fint når det begynner å mørkne i den flotte byen vår..Alle lysene ved elva..Det er ganske så mektig syn og jeg blir aldri lei! 

 

Gaven jeg fikk i dag får jeg fortelle om i morgen, siden det var morsdagsgave…🥰

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg