lørdagen det………🌺

 

God lørdag der ute…🥰

 

Her er det sol og jeg skal straks ut på tur! Har slappet av drukket kaffe og i postkassa var det en diger pakke + tulipaner..Meldinga tikket inn og jeg ble så glad og hoppet ut til postkassa ute i gata her og det uten å ta på leppestift. Gjør aldri det ellers, hehe…

 

 

Tulipaner fra GUTTA + PAKKE..Skriver litt mer om pakka i et annet innlegg! 

 

Om et par dager er de vakrest synes jeg. Da kommer blomstene frem på en annen måte! Ja, nå har jeg rosa tulipaner og rosa nelliker og rosa ildtopp her i huset – koselig..

 

Driver og strikker på en vest og garnet kom også i dag! Måtte fylle på med noen farger..Skal bli striper i lange baner…Viser når jeg er ferdig tenker jeg..en vest tar vel ikke så lang tid å få ferdig håper jeg! Men vet aldri…plutselig så er man ute og sykler og det var det strikketøyet! Men denne gangen skal ikke strikketøyet mitt gå hjem!!! 💜 Altså, bli glemt og lagt bort….nei og nei. – virkelig ikke! Jeg kjører på…Kose deg med Gyllene Tider – de kommer til Fredrikstad på sensommeren. Hvem har allerede kjøpt billett, jo det er SOLLIV

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg