Mandagskaffekoppen

 

God mandag i snøværet…skikkelig drittvær…jeg hater snø! Men men kaffe må man ha. Jeg lager jo innlegg om mandagskaffekoppen, det er to ulike innlegg: Mandagskaffekoppen ☕️ og Mandagskaffekoppen ☕️

 

I dag hadde jeg faktisk tenkt å ta bussen ut til Hvaler for å ta en kaffekopp på en kafe der ute i havgapet..Men glatte veier og busstur fristet plutselig ikke!

 

Men besøkte heller en god venn av meg og tok en kopp der! Det ble te…Men tenker det er innafor..Det ble en god prat om livet her og nå, og det å lage seg gode dager! Veldig givende prat, man lærer mye om sånt..Innsikt i andres menneskers tanker og liv. Det å være ærlig, dele livet sitt…

 

Mandagskaffekoppen (symbol mangler, pleier å ha med en kaffekopp der – men det funket plutselig ikke..) Sikkert snøværet!!!

 

8 kommentarer
    1. Godt å ta kaffe eller te hos en god venn. Det er gode stunder. Meldt litt snø her i kveld, gjenstår å se hvor mye. Akkurat her er det klarvær, mørkt og kaldt. Veldig kaldt. Hater vinter. Men kan ikke gjøre noe med det. Bare å kle seg godt, eller sitte ved vedovnen.
      Fin den jakken din, og gaven fra Bunny. Nå skal jeg se videre på Makta på NRK, om AP på 70 tallet. Ha en fin ettermiddag. Klem herfra.

      1. Takk, det er det virkelig. Her snør vi ned som du ser på nyhetene. For et vær..
        Så har vært ute en tur i dag, det holder. Været er ufyselig. Nå er det snart nyheter og litt te.
        Jakka ble fin den, moro med disse fargene. Det er jo det som er jakka på en måte.
        Fin gaver fra Bunny, jeg ble veldig glad.
        Nyt kvelden – min venn <3 klemmer…

      1. Takk, ja ble en hyggelig kopp med noe varmt dette.
        Nei, må bruke huet altså..Kaos med buss også og plutselig må man overnatte der ute på øyene..
        Nei, i dag. Sjelden altså..
        Har jeg holdt meg mest her hjemmet. Alt er farlig. Skremmende glatt og ekkelt vær.
        God klem..

      1. Vinteren er her og folk har sovet i bilene og kommer ikke frem. Får håpe det går bra med alle.
        I går følte ikke jeg ikke å gå så langt fra heimen. Forferdelige forhold.
        Godt med en god prat om livet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg