Mandagskaffekoppen ☕️

 

God mandag her fra kaffekoppen til Solliv Mandagskaffekoppen ☕️ Tidligere innlegg her! 

 

Tidligere på dagen i dag var jeg i skogen for å hente granbar til gravstedet til min pappa! 

 

Det er kaldt, veldig kaldt så må kle seg godt nå! Jeg hadde med pose og tang og dro til skogs. Etterhvert kjørte jeg ut på bygda for stelle grava, men her hadde min svigerinne allerede ordnet gravpynt og bar! Veldig pent, hun driver og lager kranser og pynt hjemme i garasjen..Og hun hadde valgt adventfargen, den fineste av dem alle! Jeg tente da bare et lys og la en lyslenke over! Pappa har fått vinterklær på og det gjorde godt! 

 

 

Men nå kommer jeg til mandagskaffekoppen, den blir tatt sammen med pappan min 🥰 Mens jeg stod der så kom plutselig min eldste bror også…Verden er ikke så stor, det var jo ikke noen minnedato hos pappa i dag og vi hadde ikke snakket om å møtes her i dag akkurat! Så da ble det pappa, eldste bror og meg.

 

18 kommentarer
    1. For en fin stund. Flott krans og med lyslenke. Det pyntet fint opp synes jeg. Koselig at din bror kom og at dere var der sammen.🥰

      1. Tusen takk, det var flott stund på kirkegården i dag. Gravpynten var vakker, fargerik og flott..
        Et flott minnested.
        Pappa blir aldri glemt, han var en flott pappa til oss barna ❤️
        Klem til deg og en koselig kveld videre.

      1. En flott stund i kulda, men som varmet innvendig.
        Gravstedet var fint pyntet da jeg kom. Likte så godt den hvite “foten” og det lilla.

    2. Så fint at dere kunne dele denne stunda. Godt å gjøre det, og det ble veldig fint! <3

      Veldig kaldt ved sjøen og med høy luftfuktighet nå, så det er godt mer skjerf foran ansiktet. Må ta av meg brillene jeg, for det blir så kaldt med dem.

      Gratulerer med pris! 🙂

      1. Tusen takk, gøy med den prisen altså..
        Flott stund på kirkegården. Varm i hjertet mitt..
        Det skal bli mildere nå og det skal føles godt egentlig…❤️

    3. De lysene satte virkelig prikken over i’en, syntes jeg!
      Har generelt veldig sansen for den her formen for dekor hvor det ikke er sånn sirlig dandert, men snarere en sånn der ‘awesome just happened to fall into place by accident’ -greie (- navngivning av de ulike stilarter på ting er altså ikke et felt hvor jeg kan sies å briljere på noe vis, for å si det sånn *hehe*)

      1. Tusen takk, synes det ble kult.
        Fint pyntet og det så varmt og godt ut..De døde skal ikke fryse, men ha god varme og litt rundt som skinner..
        Slik de en gang gjorde! 🥰 Min svigerinne hadde jo gjort alt, granbaret mitt fikk jeg ikke brukt.
        Trengte jo ikke dobbeldyne akkurat…Men litt lys ble suverent..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg