Mandagskaffekoppen ☕️

 

God mandag her fra kaffekoppen – forrige uke her: Mandagskaffekoppen ☕️ Det er jo alltid spennende hvor jeg havner! På en måte er jo disse innleggene litt anmeldelse av forskjellige kaffesjapper også..Hvis man vil se litt bortenfor sin egen kaffekopp!  Jeg dro til et sted jeg aldri har vært før, Stedet heter Røverkaffe! Hadde egentlig tenkt meg en tur til Sarpsborg i dag.  Og ventet på bussen og hadde bestilt meg billett og greier, men det kom aldri noen buss! Og det var kaldt å stå og vente…Så ga litt F jeg og gikk rundt i Fredrikstad i stedet..Hoppet bukk over all gravinga i byen og fant stedet…RØVERKAFFE.

 

Veldig god kanelbolle, god kaffe – men ikke noe koselig å sitte der inne…Var som et lite lager og hun som drev kafeen satt bak på en pc og pakket og dillet – så følte jeg plutselig var en del av en nettbutikk og ikke på kaffebar! 

 

Går jeg hit noe mer? Nei, dessverre…Dette stedet var ikke noe for meg…Jeg vil nyte kaffe og føle meg som en gjest – følte heller at jeg satt i veien! ☕️ Kjøper nok kanelbollen og tar den med meg ut!  Dette stedet hadde ikke noe sjel for meg….Dessverre! Selv om det ser koselig ut på bildene…Bilder forteller ikke alltid sannheten! ☕️

Redigert: Men stedet har en historie og jeg har lest meg opp nå..Men likevel, dette var ikke stedet for meg. Men kanskje de kan gjøre om lokalene litt, slik at man ikke føler at man er på jobb. Bare en tanke… – Smaken av FRIHET…Bestill gjerne på nettet, de har mye god kaffe og andre varer! Roverkaffe.no 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har hørt om konseptet og gått inn og lest litt nå.
      Så støtt gjerne med å kjøpe kanelbolle der mer. Kan jo ta med kaffekoppen og bollen ut når våren kommer.

      1. Ja, jeg også måtte lese meg opp. Aldri hørt om noen som har vært på det stedet jeg.
        Jeg har hørt navnet, men ikke tenkt noe mer over det..Så egentlig lærte jeg noe nytt i går!
        ..
        Da ga det mer mening.Men likevel ikke et sted jeg setter meg ned. Men kan ta med ut, det går greit..
        Kaffe og bolle var godt det..De hadde ikke noe annet enn kanelboller.

    2. Av og til høster man negative erfaringer. Slik er det bare. Har begynt på julegavene, ikke så mange men kjøper kvalitet. Fine bilder og det er fint og gå. I dag blir det over 10 000 skritt for min del. Men du går nok mye mer enn meg. Tok med meg brodder i dag. Og det er en fordel utover nå vil jeg mene. Nå skal jeg hjem til fisk til middag men må via en kiwi før jeg kommer hjem. Ha en fin kveld.

      1. Takk for fin kommentar. Ja, det blir en del gåing på meg. Liker å gå, alltid gjort.
        I dag var det kaldt og å gå til og fra jobb. Veldig kald vind og det følte som 17 kuldegrader..
        Jeg har ordnet en del gaver jeg også og pakket en del inn..Tar det litt pø om pø..Handlet en del på nettet også jeg.
        Sitter og snoker her på data på kveldene..og plutselig så dukker det opp ting. Veldig greit når det kommer rett i
        postkassa eller på døra.
        Ha en fin kveld, her blir det fiskegrateng og poteter…Enkel pakker fra butikken.

      1. Takk, ja liker bedre sånne steder jeg kan slappe av, sitte i en nettbutikk…tja, vel ikke det jeg
        ønsker når jeg er ute slik. God klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg