Mandagskaffekoppen ☕️

 

Forrige innlegg her: Mandagskaffekoppen ☕️ 

 

Etter at det ropte Så kjørte jeg til et senter og drakk en kaffekopp! Det er jo mandag! 

 

Rundtstykke var kjempegodt, kaffen litt for svak for meg! Jeg liker svart kaffe, og den skal være sterk…Det var på en Cafeteria i 2. etasje på et senter som heter Østfoldhallen! ☕️ Vært der mange ganger, for det er litt mer stille enn i 1. etasje…Jeg er litt var på lyd, masse sum sum – skravl og støy! Så er vel ikke den største fan av slike senter….men i dag regnet det! ☔️ og jeg skulle ha kaffekoppen!

 

Mandagskaffekoppen ☕️ må man ha!

16 kommentarer
    1. Så lurt å ha én fast dag i uken hvor du går ut og koser deg litt ekstra! 🥰 Fint å ha slikt å se fram til! Jeg er ikke så glad i sterk kaffe, men det finnes jo melk og andre alternativer. Pleier å fylle CircleK-koppen min når jeg er på farten. Ønsker deg en fortsatt god påske! 🐥🐇🐥

      1. Tusen takk, ja jeg har lagd meg dette for å ha noen å blogge om blant annet.
        Da kommer man seg litt rundt og får vist frem flere plasser.
        Godt med en slik kopp, jeg kjører jo lite…Men kjøper mange ganger kaffe på togstasjonen.
        God påske herfra og tusen takk 🐣

    2. Tomt for kaffe hjemme så det må jeg skaffe. Spennende når man kan sjekke ut nye steder. Min søster blir 70 år fredag så dermed blir det ny runde med kake, i Vestfossen hvor de bor. Må på butikken siden i dag og jeg håper at det ikke er tomt for egg. Mye snakk om det nå og det er surt for andre at noen hamstrer. Fikk fri fra kl 10 i dag men noen er i beredskap frem til kl 12 i morgen. God påske til deg. Håper det blir såpass at jeg kan ta en skogstur. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk og riktig god påske! Håper man får gått noen turer med sekk og kaffe på termos.
        Da er man på tur, men det er ikke vært varmt om dagen. Påska er litt for tidlig.
        Kaffe må man ha og egg var det mangel på her, men så fikk man tak i det igjen..
        Egg må man ha i hus. Gratulerer med din søster. Håper hun er frisk etter bruddet i vinter. Da blir det kaffe og
        kake der sikkert for deg. Hadde de ikke flyttet til Mjøndalen da? Mener du sa det.

    3. Mandagens kaffekopp ble hos datter og et stykke marsipankake i fra jobben hennes. Kos og skravling. Unngår sentre og støy. Blir ør i hodet av den støyen når det er mye folk. I dag har jeg bakt gulrotkake, og nå står vasking for tur. Klem

      1. Senter blir man ør i hodet av. Tåler det mindre og mindre…Jeg liker best å sitte på gatenivå og se folk også.
        Trivelig.
        ..
        Du hadde god kaffekopp på mandagen, marsipankake er aldri feil..
        En riktig god kveld og klem fra meg 💚

      1. Tusen takk, dette var et sjeldent godt rundstykke..smakte altså!
        Ja, begynner å bli noen år dette senteret. Men det holder koken enda…
        Klemmer..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg