Det ropes

 

Jeg skulle shoppe noe til en som hjalp meg her hjemme for et par uker siden! Så tenkte det var greit å kombinere det med en påskegave! Da har man “betalt” bittelitt på en måte…Og ikke minst hyggelig å shoppe til andre! 🌸

 

Jeg har i grunn vridd hodet mitt en del…for å finne den “perfekte” gaven?  Men så slo lynet ned i meg og jeg tenkte Hageland har alt…De har blomster, frø, syltetøy, cider, påskepynt, uteting, inneting! Ja, her roper det meste! Så da dro jeg til Hageland….En helt nydelig skjønn butikk…Det er ingen rimelig butikk, men slike butikker baserer seg på folkets sjeler…og sjelene vil ha mat – les: farger! 

 

Jeg kunne gått der og siklet i time etter time – det er helt sikkert! 🌸 Handlet litt mer til noen potter her hjemme også! Men blir nok flere turer utover våren………og det ble Mandagskaffekoppen ☕️

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Hageland har vi ikke her, men Plantasjen. Mye bra der også. Shoppa på Europris, og kjøper en påskehane. Det var 40% på påskevarer. Innom datter og svigersønn, nå er skattemeldingen sendt inn. Er bare å vente til skattekroner inn på konto. Lørdagsmorgen drar man med venner på harrytur til Finland. Hva man ikke gjør. Klem til deg.🐣🐥

      1. Hageland og Plantasjen er fine butikker. Vi har begge her. Godt å ordne med skatten, jeg fikk oppgjør og
        penger tilbake. Gøy med harrytur til Finland da, det må du fortelle om. Spennende…Bare til å glede seg da.
        Ønsker deg en fin kveld ❤️ klem fra meg.

      1. Veldig vakker butikk, ja jeg satt satt mye fra den butikken.
        Skal man kjøpte en gave til een person, så er ganske 100 % sikker, at der finner man noe.
        Masse spiselige saker også.

      1. Ikke sant, min også…Jeg hadde dratt med meg ganske mye derfra…
        Utrolig mye som frister i den butikken. De er flinke til å ta inn varer.

    2. Hageland er flott. Vi har her i Hønefoss. Men den flotteste Hageland jeg vet om er på Kolsås i Bærum. Kjørte forbi der når jeg var på Bærum sykehus når jeg var tillitsvalgt for radiografene der. Unnet meg et stopp på Hageland etter intense møter eller vanskelige personalsaker. Urolig mye flott.
      Den dama med sitronkransen på bildene dine falt jeg litt for. Hadde vært en flott gave til noen jeg kjenner.

      1. Den dama med sitroner…ropte veldig på meg. Usikker på om det var en krukke, eller urne – det var så utrolig mye å

        fordøye på den turen. Kosta ca, 1300 tror jeg. Jeg falt også for parasollen…De hadde mange varianter av farger.
        Men slett ikke billig. Vært gøy med et besøk på Kjelsås. Kanskje jeg får det til en dag.

    3. Koselig å kjøpe noe til andre 🙂 Eneste jeg skal kjøpe i påsken er blomster til å sette på graven til foreldrene mine. Min tur til å ordne med graven i år. Blir hyggelig med en tur til Vestby uansett 🙂

      1. Det er masse fint å pynte graven med, du finner sikkert noe fargerikt.
        Jeg kjøpte påskeliljer til grava til pappa. Får kjøre ut på bygda en av dagene.

      1. Man har i grunn lyst på det det meste og ute og inne. Fantastisk butikk.. Den lokker og man smiler etter man har vært der. Opplevelsespsrk 🌼🌸Gode klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg