Må dessverre skuffe dere

 

God kveld folkens…

 

Som overskiften sier…En overskift lyver aldri vet dere! Så må jeg dessverre skuffe dere, jeg datt rett ut av topp 20 og nå også borte fra stories eller timeline elle hva det heter der oppe! Så nå faller innlegga mine som en stein nedover veggen her! 

 

Men kommer sikkert tilbake igjen, men ikke i morgen akkurat…Men går helt fint dette! 

 

Sitter her og venter på at regnet skal gi seg slik at jeg får gått meg en tur ut..brukte bilen på jobben i dag, på grunn av dårlig vær og noen andre ting jeg måtte ordne…Da blir det dårlig med trim vet dere! Har ikke rodd i dag heller En robåt i sivet Bra trim å ro, får sterke overarmer! Rodde mye før jeg da vi bodde ved sjøen – da jeg var ungdom. Meldt sol og fint vær utover nå gleder meg til livet utendørs. Være mer ute enn inne, slik er det jo ikke på vinteren da er det byttet om! Altså livet er utendørs og livet er ut på tur, korte eller lange! Men liker å se og finne ut ting, smake nye smaker..se en annen by enn Fredrikstad en annen bygd enn Kråkerøy – litt variasjon! Takk også for alle gode ønsker om min mamma  godt å vite at det så mye omtanke og flotte og snille mennesker her inne..

 

Samfunnet her er lite og inkluderende vil jeg si, og skulle ønske at folk kunne se det og ikke bare høre på ville rykter og at blogg døde ut da rosa-bloggerne og KNUT flyttet til andre steder. Men godt voksne mennesker er gode ressurser, og gode medmennesker og har kanskje også gode rause lommebøker, må jo være kjekt hvis vi skal leve av annonser her på blogg! VI ER EN STERK GRUPPE! Bare kom inn, vi har åpne dører og til og med et hjerte i døra ❤️

 

Stikker innom etterpå igjen, skal sjekke vær og vind – luft må jeg ha! 

 

 

DU ER VERDIFULL

 

20 kommentarer
    1. Du er nok snart der oppe igjen..men uansett ganske høyt opp da ! Skikkelig gråvær her nå..og det kjenner jeg på forme.. det positive er jo at det tærer på snøen som er igjen..men jeg liker finvær myyye bedre.. 🙂 Liker konseptet blogg selv om jeg ikke blogger så mye for tiden.. og mange flinke “voksenbloggere”på blogg.no..hurra for det 🙂 Så veldig godt ut det Wienerbrødet.. Ha en fin kveld <3

      1. Tusen takk, flotte voksne folk her inne med masse kompetanse og mangfold og rik erfaring på livet.
        Tenker at må være interessant for mange å lese..Men vi må få folk tilbake hit til blogg igjen..
        Det tar litt tid vet du..for mange tenker at blogg er kjedelig nå som rosabloggerne har gitt seg.
        Wienerbrød var godt! Og alt smaker jo utendørs….mmm – klem og fin kveld..

    2. Du kommer nok snart opp igjen. Du har fine innlegg, og det wienerbrødet kan jo få noen og enhver til å gå inn og lese 😉😀
      Det ser såå godt ut ☺️👏

    3. Det går jammen opp og ned her i verden – og du er nok snart oppe igjen vil jeg tro! Vi er en ressurssterk gjeng her – vi hjelper hverandre så mye som mulig og litt til! God klem <3

      1. Tusen takk, mange flotte menensker her på blogg…
        Godse venner med omsorg for hverandre ❤️ godt å vite…
        Moro å klatre litt, så faller man litt ned…så må man jobbe på igjen…hehe…
        Klem..

    4. vi heier på hverandre vi ja og er der om det behøves :=)jeg går opp og ned på den lista også men det er helt greit ,nå som jeg strikker på mønster og er ivrige på å gjøre det ferdig har jeg vært slapp her inne ,men det kommer seg når jeg er ferdige med genseren hi hi

    5. Ja, blogglivet går opp og ned, men jeg finner deg likevel. Du har så rett i det du sier. Jeg vet om mange som slett ikke skjønner det med blogg, men jeg blogger på likevel, som deg. Nyt dagen. Det er fredag! Klemsiklem.:)

    6. You’ll be back!!
      Jeg skal så visst ikke benekte at det er pokker så irriterende å falle ut når en først har fått foten innenfor de topp 20.. For det å innkluderes i ‘story’ på sidetoppen, står jo unektelig om en ganske massiv ekstrapromotering, hvor iallefall jeg merler en betydelig forskjell!
      Men ikke desto mindre, så er jo besøkstallene det som VIRKELIG har betydning i hht fremgang, og om disse ‘kun’ holdt til en 21/22 plass på dagens liste, så har du allikevel gjort et hopp på 2-300 lesere!.. 😉

      1. God morgen, merket flere lesere med å være synlig der på toppen! Men det krever å gi jernet og
        man detter ut når man ikke produserer innlegg..Og når man er på jobben så rekker man ikke det.
        Sitte hver kveld og lage 4 nyte innlegg går ikke…da mister man lesere på sikt..
        Tror jeg, for det må jo være bra innlegg og ikke bare sånn hei og hå!

        1. Ja, jeg kjenner til det der! Jeg har jo heller ikke mulighet til å produsere 3+ kvalitetsinnlegg 7 dgr. i uken, og i helgene er det jo gjerne helt utelukket for min del. Da er det ikke en gang gitt at jeg får blogget noe som helst! Jeg har jo også disse grafikk- og markedsføringsprosjektene dann og vann som gjerne setter meg ut i dager om gangen, men sånn må det bare være inntil den dagen jeg blir blogg-millionær *haha*

          1. Akkurat, vi har et liv ved siden av bloggen ❤️
            Men plutselig en dag renner pengene inn og vi lever av bloggen ikke sant?
            Enn så lenge er det en hobby! 🙂 Skjønner at dine helger er meget hektiske!
            Og nå som samfunnet er normalt igjen og alle vil ut og se folk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg