Lykken er: å høre en samtale (3)

 

God fredag. Da er det helg! Deilig altså. Tung uke med mye vær. Det er lettere om sommeren både med det ene og andre! Jeg fortsetter med lykken er! Lykken er nr. 2 finner du her: Lykken er: en kaffeboks (2) Alltid noe å bli lykkelig av i hverdagen! 

 

 

Lykker er: Høre en samtale – slik at man henger med og ikke bare gjetter! Det går går ganske greit for meg med 2 høreapparater – da fungerer jeg greit på jobben. Ikke optimalt, men greit! Jeg har arvelig hørselstap og ganske stort hørselstap så det for meg å ha 2 apparater som kan hjelpe meg å høre, det gjør meg lykkelig! Blir ikke lykkelig ( ❤️ ) av å høre dårlig altså, men å ha hjelpemidler gjør meg lykkelig! Det gjør dagen min bra! Det er mange forskjellige hørselstap. Denne boka jeg kjøpte gjennom HLF forteller oss historien til flere personer som har en eller annen sykdom relatert til hørsel. Slik som Menieres sykdom og tinnitus (øresus) blant annet! Det er en veldig nyttig bok, så løp og kjøp! Disse menneskene boka handler om, gir ikke opp. Men blir den beste utgaven av seg selv! 

 

Og en ting går igjen: “Vær åpen, ikke syns synd på deg selv og ta tak i utfordringene.”

Vet dere jeg jobber med saken! 

 

 

Det var en av grunnene til at jeg begynte å blogge. Jeg ville være en stemme for oss som har litt ekstra å bale med! Hører du dårlig eller kjenner noen, så anbefaler jeg sterkt å kjøpe denne boka! Du kan kjøpe den hos Hørselhemmedes Landsforbund. Legger ved en link her: HLF 

 

Lykken er:

4 kommentarer
    1. Det skjønner jeg er en viktig lykken-er…..! Viktig å kunne føle seg som en i gjengen og få med seg alt som skjer! Takk for at du lærer oss andre mer om hvilke utfordringer du har – det er godt for oss å vite mer om. Gode klemmer og god fredagskveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg