Lykken er: en kaffeboks (2)

 

Hei, jeg fortsetter med dette opplegget mitt! Lykken er:  ting og tang som gir lykke i hverdagen. I dag velger jeg kaffeboksen her i huset!

 

 

Kaffeboksen er virkelig lykke! Kjekt det som er oppe i denne og boksen i seg selv er flott! Ganske stor, rommer vel 2 poser kaffe cirka. Og den er det første man griper til på morgenen. Det er jo rett og slett svart GULL i denne!

 

 

Mummi ❤️

 

 

Hatt denne i flere år og blir ikke lei. Fikk den av eldste sønn et år til bursdagen min. Husker jeg ble superglad.  Aner ikke hvor den ble kjøpt, muligens Sverige! Har ikke sett den i noen butikker her i Norge! Men finnes sikkert i en nett-butikk! Hele boksen med innhold gir meg stor lykke hver dag hele året! Det er helt sikkert ja…  ❤️ På helga blir den brukt enda flittigere! På hverdagen blir det bare en kopp kaffe her hjemme – før jeg fyker ut den døra! Og i løpet av en dag på jobb har jeg fått min dose! Kaffe er best på morgen og formiddag tenker jeg. 

 

Og fikk du ikke med deg lykke nr. 1 – så titt innom her: Lykken er: en leppestift (1) Vel – følg med, i morgen er det mer lykke her hos meg! 

 

Lykken er: 

10 kommentarer
    1. Fine lykketing her hos deg.. Kaffe er kos.. og veldig flott mummiekopp..jeg har ingen men søsteren min har noen..men ikke dette motivet 🙂 Ha en fin kveld <3

      1. Tusen takk, ja den Mummi-kaffeboksen er skikkelig fin. Har 15 kopper også, men det har jeg sluttet å spare på. Holder nå! De er litt små – liker egentlig litt store kaffekopper! Fin kveld og klem..

      1. Tusen takk – den kaffeboksen er jeg bare skikkelig glad i. Har 15 kopper også, men bruker de ikke så ofte. Litt små til kaffe! Liker store krus der jeg. Klem og fin kveld….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg