Lykken er: en leppestift (1)

 

Da var jeg her inne igjen da! Utover nå skal jeg ha litt “Lykken er” ting og tang eller mat eller noe jeg eier. Rett og slett noe som gir meg lykke! Litt lykke på en hverdag, vi må ha noe som gir oss noe! Mennesker vi er glad i er en del av livet vårt, men nå tenker jeg på det vi har rundt som vi kanskje ikke tenker på som LYKKE. 

 

 

Så det første jeg vil hylle er: Leppestiften. Akkurat det klarer jeg meg ikke uten. Må ha litt farge til ansiktet og en bra leppestift gir også pleie til leppene som er ganske så utsatt i vær og vind! 

 

 

Jeg kjøpte denne her på nettet (merket ser du på esken), Men du får sikkert tak i den i et vanlig parfymeri! Den smaker og lukter litt vannmelon er litt blank til å begynne med før den matter ned leppene. Og et hjerte lyser mot deg, kan ikke bli feil det! De fleste av oss bruker sikkert litt sminke til daglig. Men hvis du ikke bruker noen ting så vil jeg anbefale  en leppestift i en litt frisk farge! Det gjør mye for et ansikt som kan være litt fargeløst på denne årstiden! Så da ble leppestiften, mitt lykkeprodukt i dag! Følg med, i morgen er det noe helt annet! 

 

Lykken er: 

8 kommentarer
    1. Så koselig med “lykken er” da! Jeg bruker ikke sminke til vanlig, og ikke leppestift! Men denne har en fin farge! Gleder meg til å følge lykken din…. klem 🙂

      1. Veldig koselig – gøy med litt hverdagslykke! Det er vel det livet dreier seg om egentlig. Glede seg over små ting! Du bør kjøpe deg en leppestift….Kjekt å ha i veska vettu 🙂
        Smører på meg litt av hvert jeg for å virke litt freshere….hehe…Alderen vettu. Nå er jeg jo litt eldre enn deg…! God klem..

    2. Prøvde å kommentere på innlegget ditt i går. Men da gikk det ikke. Mulig det var feil hos meg. Nydelig leppestift. Jeg bruker leppepomade med farge.
      Blir spennende å følge med på hva som gir deg lykke.
      Kanskje vi bør bli flinkere til å se lykke i de små ting.

      1. En del surr på blogg om dagen. Vanskelig å komme inn og vanskelig å kommentere. Leppepomade med farge er fint. Brukt det masse jeg også! Viktig å finne lykke i de små nære ting!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg