Lykken er:

 

Hjemme igjen….Tusla en tur til byen etter jobben i dag jeg, og hjem igjen også da. 18.346 skritt..Så tenker kanskje mandag får være den “nye” søndagen – hvor jeg drømte om å gå til byen. Søndag er jo alt stengt! Jeg liker jo litt liv og røre. Men ikke glad i kjøpesenter-støy..Men gå til byen og titte litt går fint! Er jo ikke såååå mye folk i Fredrikstad på en mandag lissom..Selv om det er høstferie! De fleste spiller vel spill og sover lenge… Skrev litt om det i går! Søndag er også en dag 

 

Lykken er å ha en BLOGG – det er kameraten min på en måte! Er der alltid og gjør livet litt mer sprudlende..Alltid noe å gjøre..lese, skrive, kommentere, tenke, ordne med bilder..Ja – rett og slett en skikkelig tidstyv….hehe…

 

 

Lykken kan også være fine klær! Jeg blir faktisk lykkelig hvis jeg har spart lenge til et plagg som er dyrt og endelig blir med meg hjem…For akkurat det ene plagget vet jeg vil bo sammen med meg lenge! Kjøpte noe annet i dag som ikke var dyrt! Skal skrive om det etterpå! Så da

 

HAR DU LITT Å GLEDE DEG TIL! 

12 kommentarer
    1. ja da har du gått dine skritt i dag :=) koslig å rusle i byen,det har ikke jeg anledning til er jo ingen butikker her jeg bor hi hi .Jeg gleder meg til onsdagen er over,da skal jeg til tannlegen og reparere 2 tenner,et lite hull og en grop som er vanskelig å holde ren,ikke hull men må fylle det alikavel

    2. En skikkelig tidstyv ja…eller jeg ser det jo ikke som en tyv jeg da, når jeg blogger. Men det tar sin tid når man har lyst at det skal se ordentlig ut ♥
      Alltid kjekt å lese hos deg, og det bildet var skikkelig flott: Lykke ♥
      Flink å gå du. Jeg lurer på om jeg noen gang vil klare å komme opp i det antallet skritt igjen? Antakelig ikke, den tiden er forbi. Inspirerende å lese om dine turer, uansett ♥
      Klem ♥

      1. Tusen takk for koselig kommentar! Tar jo litt tid. Det som tar mest tid for meg er å dra på bildejakt 🙂
        Det er jo litt mye og det ble bare asfalt så det merker jeg på hoftene..Tenk tur du og ikke antall skritt…God klem..

    3. Jeg har masse å glede meg til og glede meg over…. tror jeg…. er nede i en skikkelig bølgedal, blobb-blobb……. og så jeg som ikke liker vann over hue i det hele tatt! Prøver å glede meg til ny helt og ny bobiltur…… klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg