Lykken er: reiseminner (8)

 

Onsdag er også en ny dag med lykke! I dag har jeg kommet til lykke nr. 8. Rekkefølgen er helt tilfeldig! Men reiseminner, er en stor lykke! Reisen i seg selv er ikke hverdagslykke – det er jo rosinen i pølsa. Noe man sparer til og gleder seg til gjennom hele året! Ungene og jeg har vært mye ute og reist, men magneter er noe jeg begynte å spare på for 10 år siden ca. Hver dag titter jeg på kjøleskapet og koser meg med minner fra forskjellige reiser. Det er stor lykke! 

 

 

Praha og Monaco er herlige steder. Monaco har vi vært flere ganger! Praha bare en gang for meg, men eldste sønn har vært der igjen! Hadde jeg kunnet fylt bilen med diverse krystall så hadde jeg gjort det! Overalt fantes det flotteste krystall til en pris som var til å le av! Men flott by og masse kultur! Og billig og godt ØL.

 

 

Når jeg fylte 50 så spanderte jeg Cruise i Middelhavet på oss! Det er den beste ferien jeg noengang har hatt! For en luksus..Hver kveld når skipet forlot havna så satt jeg i boblebadet og så på stjernene…Etterpå var det middag i en av restaurantene ombord. Hver kveld hadde vi det samme bordet! Alt var inkludert…Men hvis man ble lei så var det bare å spise et annet sted! Og Champagne-party var det hver dag! Etter middagen var det underholdning. Hver morgen så fikk vi et program på lugaren – hva som skjedde på skipet hele dagen! Korona bort bort sier jeg…jeg vil på cruice igjen…Når jeg blir 60 ❤️

 

Reiseminner er stor stor lykke for meg. Elsker å reise å lage nye minner! Og lykke nr. 7 finner du her: Lykken er: garn (7) 

 

 

Lykken er:

 

 

12 kommentarer
      1. Ja 🙂 herlig har du også magneter – så gøy! Herlig med cruse og ja det er helt topp. Har vært på de som går til København og Kiel mange ganger. Men dette her med gutta. Det var luksus! Vi kosa oss veldig alle sammen og håper på som sagt en ny slik tur! Har også lyst på Hurtigruta nordover!

    1. Reiseminner er virkelig gull verdt, og kjekt å samle på litt souvenirer. Jeg samlet på dukker fra forskjellige land, men de tok jo stor plass. Så nå er dukkene pakket ned, og jeg gikk over til magneter selv. Men nå er de også pakket ned. Istedet lager jeg fotobøker av reisene mine 🙂 Det har ikke blitt så mange, for det er en del arbeid. Men de jeg har, har helt spesielle og gode minner ♥
      Cruise høres fantastisk ut ♥

      1. Magnetene mine må være fremme, de er lykke for meg. Fotobøker høres koselig ut. Aldri laget!
        Kos deg masse med kvelden Eva og god klem fra meg..ut på tur med store skip…det er luksus ja!

      1. Ja masse hygge på slike ferier! Så magneter for meg er stor lykke! Titter på dem hver eneste dag! God kveld og God natt 🙂 Klem….

    2. Jeg har samlet veldig mange ting fra reisene våre. Overalt på hytta finnes det slike minneting. Særlig mange har jeg hengt på veggene på hyttekontoret.
      Har jo tenkt å skrive om de forskjellige reisene dokumentert med bilder av disse minnetingene. Men ikke enda.
      Jeg elsker å reise til forskjellige steder. Jeg skjønner ikke dem som reiser til samme stedet på nytt og på nytt.
      Måtte denne lykken igjen bli mulig for alle reiselystne.

      1. Herlig, jeg også kjøper alltid noe. Glass eller kopper eller pynt. Ja, det jeg liker. Og MAGNET må vi ha. Vi liker oss på Kreta og drar mye dit, men reiser jo mange andre steder også! Du får blogge med bilder og tekst om reisene deres. Gleder meg til å se..God morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg