Lykken er: en lang fredag (25)

 

Jeg driver jo med dette lykkeprosjektet mitt. Det er mangt og meget å bli lykkelig av. Akkurat i dag er jeg lykkelig over en lang fredag. En sakte dag som man kan bruke til det man vil. Er ikke det lykke? Jo, det synes jeg. Pusler litt her inne og rydder litt…Blir litt mer å rydde når man er flere! Men rydde er ikke kjedelig. Etterpå litt kaffe i solen og så på tur med sekk. Kanskje begynne å titte litt i hagen og tenke litt prosjekter der også. Ikke jobbe i hagen da, med maskiner og slikt. Det er forbudt på denne dagen! Da kan man bli bøtelagt også! 

 

 

Kanskje finne seg en huske og rett og slett bare ta fart og la det stå til……

 

Lykken nr. 24 finner du her: Lykken er: 2 gode venner (24) Ønsker deg en strålende dag!

 

Lykken er:

12 kommentarer
    1. En fin dag til deg.
      Du er flink til å finne lykke i små ting.
      Nydelig vær og sola skinner. Lykke det også.

    2. Lykken er…. “nynner…” Min lille lykke i dag,, er at jeg fikk en slags løsning på et tastatur hvor bokstaver begynte å leve sitt eget liv….. 🙂 jaja,, var ute og stussa frukttrærne også 😀

    3. Det er så veldig lite som skal til for å skape seg litt lykke i hverdagen. I påsken har jeg startet med listen min jeg har notert gjennom vinteren, over turmål jeg skal gjennomføre bare det blir bart. Så langt har det blitt en tur i nærmiljøet, en tur til Gjøvik for å gå langs Mjøsas strandkant og i går var jeg på Mølen. Det skaper både variasjon og ikke minst bloggtemaer med flotte bilder som en kan nyte til neste vinter. God påske videre, den har bare så vidt startet.

      1. Det er det. Det er gøy å gå andre steder. Liker det jeg også. Se nye ting og ta bilder fra andre steder. Stor lykke. Høres ut som du har vært på mange flotte steder i påsken…Topp.
        God kveld videre og God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg