Lykken er: en kopp te (20)

 

Jeg har jo dette prosjektet mitt! Lykken er: Finne noe som gir meg litt godfølelse på vanlige dager. Noe man setter pris og som gir glede og litt lykke! Jeg elsker te i alle varianter. Liker best grønn te, men også mange andre typer te. Lykken ligger i å drikke noe varmt som gir kos og varme som sprer seg. Deilig på kalde ettermiddager, men også fint på en sommerkveld! Det gir i hvertfall meg godfølelsen! Og det er jo den man prøver å finne – ikke sant?

 

 

 

For å drikke te så bør man jo ha litt varmt vann. Har man ikke vannkoker så bruker man bare en kjele med vann og varmer opp på komfyren! 

 

Etterhvert så har jeg hatt en del vannkokere. Denne fra SMEG – link her: Vannkokerfikk jeg fra gutta til jul et år! Den liker jeg godt. Pynter jo også litt på kjøkkenet. Så mye te som jeg drikker må vannkokeren stå fremme. Er ikke noe jeg pakker ned i et skap!

 

Lykken er: nr. 19 finner du her: Lykken er: en blogg (19) 

 

Lykken er:

10 kommentarer
    1. den tekanner var kjempefin :=) i perioder drikker vi te,vil vi ha noe varmt på kvelden er det te vi går for :=) vi fikk en kaffekanne da vi giftet oss for 38 år siden ,har kun brukt den til te og den er like god i dag som da den var ny :=)

      1. Veldig glad i den…liker fasongen og fargen og kjekk å ha fremme på benen.
        38 år og holder enda, vel de lagde solide ting før altså..

    2. Å ja – en kopp te er lykke! Sitter her med en jeg nå….. og vannkokeren min står også alltid framme – ved siden av kaffetrakteren! 🙂 klem

    3. Lekker vannkoker du har. Og den må jo selvsagt stå framme når man drikker mye te.
      Jeg har drukket en nydelig vaniljete i kveld.
      Den var riktig god.
      Jeg kjøper en del te på Sunkost.
      Synes de har mange gode smaker.
      Og vet du hva? I dag har jeg vært ute og gått tur.

      1. Herlig med god Te -og teen bør være god. Noen te er det dårlig smak i synes jeg. Vannkokeren er nydelig den.
        Takk for tipset – skal se etter te i slike butikker.
        Herlig med gåtur da…i dag blir det masse sol – ut å gå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg