Lykken er: en blogg (19)

 

God formiddag! Ute er det deilig. (Har gått en tur i dag, blir flere turer…) Slik vær jeg liker..varmegrader og snart fritt for all snøen som kom i uka som var! En del snø igjen, men her på toppen jeg bor forsvinner det fort! Bor jo på toppen av Kråkerøy! Litt småkaksested, hehe….i hvertfall er Kråkerøy en av de mest populære stedene å bo i Fredrikstad! Og dyreste…. 🙂 Stolt av å eie et hus her altså…! Og jeg har ikke gjeld til pipa…. ❤️ 

 

Men du, jeg skriver og jobber med prosjektet mitt LYKKEN ER! Små ting som betyr mye og gir deg god følelse – litt lykkefølelse! Jeg er veldig glad i bloggen min og er superglad for at jeg begynte å blogge. Det gir mening og mindre ensomhet! Alltid gode venner der ute som kommenterer og leser, og jeg hygger meg masse med alle kommentarer og elsker å kommentere oss andre! I går var det vel ny rekord av kommentarer 30 – 40 kommentarer på 3 innlegg…kjempegøy! Og jeg leser masse fine artige og nyttige blogger hver eneste dag! Er ikke dette lykke så vet ikke jeg! Jeg begynte å blogge for snart 4 år siden. I påsken blir det 4 år! Og bloggen min SOLLIV – er et navn på bloggen jeg liker godt! Jeg heter Solveig og min min mamma heter Liv. Det måtte bli Solliv…pluss at jeg elsker sol og livet i naturen! 

 

Lykken er en blogg! Og lykken nr. 18 finner du her: Lykken er: en sommerfugl (18) 

 

Lykken er:

 

15 kommentarer
      1. Herlig her på øya…beste stedet! Og tusen takk for flott kommentar. Jeg skal gå innom bloggen din
        heretter for den var flott! Fin kveld videre…

    1. Jeg skjønner godt at du er glad i bloggen din, og bloggen din er kjempekoselig 🙂 Bloggene våre blir jo personlige, og vi former jo den til det vi gjør det til selv.

      Glad jeg fant bloggen din ja 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk så hyggelig sagt. Blogg er viktig og gir veldig samhold for oss
        som kjenner hverandre. Vi har god kjemi og det gjør at blogg gjør livet mitt rikere.
        God kveld og klemmer herfra…

    2. Å ja – blogg er LYKKE! Bloggen din er flott – jeg kooooser meg med den! Jeg storkoser meg også med blogginga – livet hadde ikke vært det samme uten! Klemmer <3

      1. Tusen takk, så pent sagt! Blogg er lykke, livet mitt hadde vært veldig mye tommere tenker jeg. Kanskje lest mer, men her blir man jo også sosial! Klem til deg.

      1. Lykke med blogg helt klart! Mange flotte vennskap er bygd og det koselig og sosialt her på blogg! 🙂 Mange flotte mennesker bak bloggene!

    3. Jeg og koser meg når jeg skriver eller leser blogger. Jeg begynte å blogge på miniblogg.no for 2 år siden og her på blogg.no fra juni 2020.
      Jeg oppdager stadig flere blogger jeg liker.
      Og ja enig med deg. Det er en lykke.

    4. Ja, blogg er koselig det. Jeg har holdt på i over ti år og fortsetter videre. For meg blir det som en slags dagbok eller minnebok. Veldig koselig å følge deg og de andre. Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

    5. Ja, blogg er koselig det. Jeg har holdt på i over ti år og fortsetter videre. For meg blir det som en slags dagbok eller minnebok. Veldig koselig å følge deg og de andre. Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg