Lykken er: ei høne (22)

 

 

Lykken er ei høne eller (10)

 

 

 

Ikke sant, man blir lykkelig av det! 

 

Vel – ikke mine høner da. Men jeg har en drøm…Tenk å ha et lite skur med høner som trippet og man kunne hente seg egg hver dag! Og selge egg fra eggboden! Det er en av mine drømmer. Pluss at jeg skulle også ha ei bu til, hvor jeg solgte garn og hjemmelagde ting og tang og litt syltetøy og kanelboller og krims/krams. Dere skjønner…Leve av det! Det har jeg tenkt mye på – men ingenting er umulig og det er aldri for sent å følge drømmen! Kanskje en dag….❤️ Jeg tror det er slike ting man blir lykkelig av! LYKKE!!!

 

Lykken er nr. 21 finner du her: Lykken er: en frøpose eller ti (21) 

 

Lykken er: 

 

 

10 kommentarer
    1. ja dette hørtes jo koselig ,det er slike steder vi liker å besøke når vi kjører rundt i bobilen om sommeren ,og høner er koslige ,vi har to familier her på Leira som har høner som går fritt ute ,den ene er i huset rett nedom oss :=)

      1. Ikke sant – herlig steder å besøke! Steder med sjel! Så koselig med høner hos dere da! Vi hadde høner der jeg vokste opp. De gikk overalt 🙂

    2. Det høres ut som en flott drøm – og en skikkelig god plan! Håper du kan iverksette den om ei stund – det hadde vært midt i blinken! Klem <3

      1. En flott drøm jeg har hatt noen år! Men da må jeg bare ha dette. Orker ikke jobb ved siden av. Det blir for mye. For på dagen har jeg jo tenkt å lage kanelboller og annen bakst! Jeg ser det for meg, kaffe – sitteplasser. Salg av garn, noe strikk jeg har laget – ja, det er en drøm! Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg