Lykken er: en frøpose eller ti (21)

 

Små saker – men STOR lykke! Lykken er noen frøposer..Jeg jobber

med dette prosjektet mitt med å finne lykken i små gode ting i hverdagen! Det er mangt og mye å bli lykkelig av! 

 

 

Jeg har en boks med frøposer…gamle og nye! Bare det å lukte på en pose med dill-frø…Åååå, noe av det beste jeg vet! Denne boksen står med lokket på hele vinteren. Nå er det på tide å titte over hva har og hva jeg ønsker å kjøpe! Begynne å pusle med noen små krukker på kjøkkenet…Det er stas – virkelig stas! Tida er inne nå…Så skal sjekke om jeg har såjord og drar vel med meg noe nytt i år også. Ser at på Rema så er stativet fullt av små frøposer…Det er lykke å grave litt i jorda og se ting spirer..Ikke alt det blir noe av da, men krydder er fint synes jeg..trenger jo ikke ha en diger hage til dette. Men en vinduskarm kan du vel ofre…Etterhvert ut på balkongen og i litt større potter utendørs…Ren lykke på pose!!!

 

Lykken er: nr. 20 finner du her: Lykken er: en kopp te (20) 

 

 

Lykken er:

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg