Luedilla

Hei dere, da ble det morgen. Kaffe er her og tur blir det.

I dag håper jeg på litt baking. Går trekt i år. Jeg synes det er morsomt å bake, men har ikke kommet i gang enda. Det er jo så masse enkelt å lage. …Men kaker blir det og bilder kommer.

Jeg har strikket en del luer. Kjekt. Varme og fine. Så da får vi se om jeg får bakedilla også..

Brukte en tradisjonell lueoppskrift fra boka Luer. Men brukte et annet garn enn oppskriften. Gikk for det nye ullgarnet til Nille. Så hvis du bruker bare 2 farger. Så kommer en lue på under 50 kr. Pinner 3,5 og 4. Legg opp 120 masker. Da er du i gang…

Men så var det ånden for bakinga da…kommer vel etterhvert. Skal være litt sosial igjen også. Med konsert på fredag og julebord på lørdag.  Men jeg er av den oppfatning her i livet. Man rekker det man vil… kose dere da 🙂

4 kommentarer
    1. Fiiine luer som sikkert varmer godt i kulda 🙂 Jeg mista motivasjonen til noe baking da jeg fikk influensa..men gutta her er ikke såååå glad i kaker så det går bra 🙂 Kos deg med turer og andre førjulssysler <3

    2. Ååå så fine! Den grønne øverst var lekker! Helt mine farger! Kanskje du kunne begynne å selge noen luer?? Da står jeg ført i køen til den grønne der….hihihi…Kos deg på konsert og julebord…Tenker du er sliten i morgen….

    3. Tusen takk, gøy å¨strikke litt. Ja, blir sliten. Kjenner jeg er dørgende sliten nå….ikke bra, men ut må man…Ha en flott dag videre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg