Lørdagsturen

God kvelden…En nydelig dag i dag altså..Så deilig vær, selv om der litt kaldt egentlig…Men sånn er det jo, det er en kaldere årstid og kortbuksene er lagt bort, selv om noen bruker dem enda..Ikke jeg..Det er mest de yngre som er litt hardføre og de som løper..Jeg løper ikke…jeg GÅR!

 

Bare gikk ut den døra hjemmefra og gikk mot sjøen…Synes det er deilig. Og en hyttevei tilbake og og etterhvert ut på Kråkerøyveien..Brukte vel 2,5 time tenker jeg. Hadde ikke med sekk denne turen, hadde spist brødskiver like før jeg gikk..

 

 

 

Jeg har fulgt alle tresortene denne høsten og nå er det eika som har mange fine gul- og brunfarger. Veldig vakkert.. Se bildet som kommer nedenfor her!

 

Ble to innlegg tett i tett – det forrige her Finn en venn 

 

Ønsker alle mine lesere en RIKTIG GOD KVELD!

 

12 kommentarer
      1. Mange takk, deilig i dag. Men er jo kjølig..Men deilig å gå..Jeg satt en stund på en krakk ved vannet.
        Men måtte bare tusle videre etter hvert. Skulle hatt med TE kanskje.
        Klemmer herfra.

    1. Vakkert med eika som lager høstfarger nå ja 🙂 Godt å bare komme seg ut og gå en tur i tørt og godt underlag. Jeg var også ute en tur på ettermiddagen og var litt spent på underlaget – om det var glatt….. men det gjekk fint! Lag deg en fin søndag ! klems

      1. Tusen takk – ja virkelig deilig i marka nå. Ikke skarp sol i øynene eller sur vind.
        Bare deilig. Underlaget i skogen var perfekt. Ikke gjørmete..
        Nyter slike dager jeg og disse høstfargene. Så magisk..
        God klem og fin søndag.

      1. Takk takk, veldig flott her synes jeg da. Liker nærheten til sjøen…
        Ja, ut på tur blir det, men hvor aner jeg ikke helt…Men det finner jeg ut av 🙂
        Nyt dagen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg