Lønning men ingen pils

 

God kveld. Reker til kvelden. Satt bare hele skåla inn i stua jeg. Var jo bare meg. Trengte ikke dille så mye. Rundstykke delt i 3 – ble loffeskiver! Majones, sitron og dill…Ble et herremåltid. Hadde krabbe også! Den har jeg ikke åpnet enda. Spiste opp alle rekene..Var fet på fingrene og riktig så sulten så åt og åt…Ikke bilde av ferdig rekesmørbrød! Og der satt jeg med Monsen på TV – så fin fredag! Skrev litt om lønning før i dag!: i dag kom lønninga inn denne måneden Så da ble fest i heimen! 🙂 

 

 

Ferdig pakke med reker. Ferske reker..deilig! 

 

 

Krabbeskjell med mat! 

 

2 for 80,- eller 49.- pr. pakke! På Rema! Følte jeg fikk litt energi av reker – må være masse proteiner! Det trenger muskler og kroppen sikkert! 

 

 

Dropper ølen hvis du lurte ang. den fredagspilsen

12 kommentarer
    1. Ja, det var et riktig herremåltid 🙂 Og det er deg vel unt 🙂 Jeg spiser selv veldig sjelden reker. Tålte det ikke før, men går litt bedre nå. Har vokst av meg allergien tror jeg. Men det blir ikke til at jeg spiser så mye reker likevel. Jeg kjøpte krabbeklør en dag. Det var godt det og. Har ikke spist det på mange år. Godt du har fått lønning. Nyt helgen ♥ Klem ♥

      1. Krabbe og reker er velig god mat. Håper di aller er borte slik at du kan spise sjømat igjen…Det smaker så godt! Og enkelt hvis man skal ha noen folk i huset! Kos deg med dagen og fin fin plass du har igjen…God klem.

    2. Er ikke sååå glad i reker og krabbe jeg, men spiser det altså. Er jo voksen nå! 🙂 Når vi har reker så pleier vi å ha hjemmelaget salsa til. Litt annerledes, men kjempegodt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg